beautylifebyhana: Spotřebováno listopad - leden

čtvrtek 31. ledna 2013

Spotřebováno listopad - leden

Po delší době se mi opět podařilo spotřebovat pár produktů. Za čtvrt roku se mi podařilo spotřebovat pouze 3 výrobky. Přináším Vám jejich poslední zhodnocení a konečný verdikt, zda stojí za koupi nebo nikoliv. 


1. Balea kokosový sprchový gel s květy tiaré 
Zastávám názor, že za sprchový gel není potřeba utrácet nějak závratné částky. Nevím, jak to máte vy. Tento sprchový gel je za pár korun a svoji službu splní. Zamilovala jsem si ho hlavně díky jeho krásné kokosové vůni. Miluji kokos :) Zakoupíte ho stejně jako všechny výrobky Balea v DM a to za 30 Kč. 

Celkové zhodnocení: Pokud neočekáváte o sprchového gelu nějaké velké zázraky, ale stačí Vám, že nevysušuje pokožku, umyje a voní, tak Vám mohu tento gel stoprocentně DOPORUČIT. :)

2. Timotei pro suché a poškozené vlasy
Šampon jsem si pořídila spíše ze zvědavosti, co můžu očekávat od šamponu, který v akci stojí 20 Kč... Používala jsem ho spíše nárazově (ne při každém umývání vlasů). Šampon mě neoslovil natolik, abych si ho pořídila znovu. Sice umyje vlasy, aniž by je nějak zatěžoval, docela pěkně voní, ale přesto se mým favoritem nestal. 

Celkové zhodnocení: Přestože nemá žádnou výraznou negativní vlastnost, mou důvěru si nezískal a znovu si ho určitě pořizovat nebudu. 

3. Nivea tělové mléko Happy Time 
Vyčerpávající recenzi na mléko si můžete přečíst ZDE. I po vypotřebování celého 400 ml balení jsem s ním spokojená. Velkou předností je jeho rychlé vstřebávání a osvěžující vůně. V budoucnu si ho někdy opět pořídím, avšak v současnosti mám zásobu tělových mlék takovou, že si je nebudu muset pořizovat pěkně dlouho. :)

Celkové zhodnocení: O Happy Time od Nivei jste se na mém blogu mohly přečíst už spoustu, dostal se i do mých oblíbenců za rok 2012. Určitě stojí za vyzkoušení. 


Jak jste na tom se spotřebováváním vy?

4 komentáře:

  1. Já si teď hrabu prázdné flaštičky a obaly, abych mohla napsat taky takový článek, ale stále je toho žalostně málo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já za tři měsíce tři věci, to je také žalostně málo :)

      Vymazat
  2. no moje spotrebovanie si videla na blogu:), ja som mala raz timotej, ale v hnedej flasticke a bol celkom fajn:)

    OdpovědětVymazat
  3. takovéhle články miluju. taky jeden takový chystám. bude to taky za delší časové období, protože mi to strašně pomalu ubývá nebo to prostě zanedbávám

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.