beautylifebyhana: Paletka Glitter Ball

úterý 19. února 2013

Paletka Glitter Ball

První, co Vám blíže z objednávky MUA představím, bude paletka očních stínů - Glitter Ball. Paletka obsahuje dvanáct třpytivých stínů, jak decentních barev, tak těch zářivějších. Díky tomu, že jsou stíny třpytivé, hodí se spíše na večerní líčení. Když jsem objednávala, tak na výběr už moc paletek nezůstalo, nicméně jsem chtěla některou z paletek vyzkoušet, takže do košíku putovala tato. 




Barvičky jsou opravdu krásné. Pigmentace očních stínů je intenzivní. Stíny nikterak výrazně nepráší, jsou trošku máselné konzistence. Pomocí přiloženého aplikátoru se na oční víčko krásně nanáší. Z čehož jsem byla poměrně překvapená je výdrž. Vydrží bez použití jakékoliv podkladové báze zhruba 6 hodin, aniž by se slily do záhybu. I večer je stále co odličovat :) 



Paletku zakoupíte na oficiálním e-shopu muastore.co.uk za 4 £ (cca 120 Kč). Myslím, že za tu cenu, splnily mé představy nad očekávání :)

Jak se Vám paletka líbí?

5 komentářů:

  1. Asi bych zrovna z této nevyužila moc barev, ale hezká je :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je krásná, taky si chci od MUA nějakou paletku pořídit, ale asi půjdu do klasické Undressed :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká paletka :-) Dokonce bych i většinu využila :D Ty barvy takhle vypadají hezky.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá moc hezky, ale já nemam moc ráda třpytivý stíny... :D

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Minulý týden mi přišla, jsem z ní nadšena :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.