beautylifebyhana: Spotřebováno únor

čtvrtek 28. února 2013

Spotřebováno únor

Hezký večer,

krátký únor nám utekl a já tu jsem s článkem do rubriky "Spotřebováno". Za tento měsíc se mi podařilo spotřebovat celkem velké množství výrobků - finální počet 5 výrobků. 


1. Rexona linen dry
Antiperspirant, který mě překvapil svou výdrží. Opravdu vydrží i hektičtější den, aniž by přestal vonět. Pro mě antiperspirant číslo 1. Nejlepší, který jsem zatím vyzkoušela. Samostatnou recenzi jsem na něj nepsala, ale umístil se mezi oblíbenci za rok 2012, takže je jasné, jak si ho považuji. 

Celkové zhodnocení: Antiperspirant plní přesně to, co od něj očekávám (chrání před potem a pachem, nezanechává bílé skvrny na oblečení a příjemně voní)! Rozhodně DOPORUČUJI vyzkoušet. 

2. Puma Red
U vůní je těžké doporučovat nebo nedoporučovat. Záleží na každém, co mu voní. Já jsem si tuto vůni celkem oblíbila a používala jsem ji téměř každý školní den. Více se můžete dočíst ZDE.

Celkové zhodnocení: Toaletní voda vydrží poměrně dlouho vonět a osobně mi je tato vůně sympatická.

3. sprchový gel Palmolive Aroma Therapy Warm Vanilla 
Tento sprchový gel vcelku dobře pění, nevysušuje, ale ani nehydratuje. Vůně mi přijde docela umělá. Vanilku bych si představovala trošičku jinak. Je to takový průměrný sprchový gel.

Celkové zhodnocení: Mými favority ve sprchových gelech jsou jiní. Nicméně Vás od koupi tohoto nezrazuji, ale další už si nekoupím. Postačí pro to, pro co jsou sprchové gely vyráběny. :-)

4. Essence mono oční stíny odstín 20 Cosmic angel
Tyto stíny už se nevyrábí, byly to takové šedo-stříbrné třpytivé stíny (podobné jako starlight). Měla jsem je doma už delší dobu a konečně se mi je podařilo spotřebovat. Na očích vydržely tak 4 hodiny bez pohnutí. Byla jsem s nimi docela spokojená. 

Celkové zhodnocení: Tyto oční stíny se docela vydařily. Za malou cenu, poměrně dost muziky :D Zase někdy nějaké stíny od Essence vyzkouším. 

5. Tuhý antiperspirant Nivea invisible for black & white
Podrobnou recenzi na tento produkt si můžete přečíst ZDE. Běžný den tak nějak zvládne, ale při náročnějším dni nezvládá. Oceňuji, že nezbarvuje černé prádlo a příjemně voní. Bohužel ochrana před pocením je slabší. 

Celkové zhodnoceníAntiperspirant mě neuchvátil natolik, abych měla nutkání si ho koupit znovu. Navíc mám doma ještě další dva stejné (koupila jsem je v nějaké akci a spoléhala, že budou dobré a ona to zase taková sláva není...). 


Máte s některým z produktů zkušenosti?

3 komentáře:

  1. nevím, jaké ty tuhé antiperspiranty od nivey jsou, ale mám teď sprej - deodorant fresh natural a jsem s ním celkem spokojená

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.