beautylifebyhana: Pistáciový rituál

sobota 9. února 2013

Pistáciový rituál

Pěkný sobotní den,

dnes bude řeč o jednom úžasně voňavém tělovém mléku z řady Aroma Ritual od Dermacolu. Konkrétně se jedná o revitalizační tělové mléko sicilská pistácie


Dle etikety jde o hydratační zvláčňující tělové mléko s pistáciovým olejem, který hloubkově vyživuje, regeneruje a ochraňuje pokožku před volnými radikály. 
Co říkám já: Pokud máte rády vůni pistáciové zmrzliny, tak si toto mléko zamilujete. Neodolatelně sladce pistáciově voní. ♥ Konzistence je přesně taková, jakou od mléka očekávám. Není ani tekuté, ani tuhé. Mléko se dobře roztírá a vsakuje do pokožky, kterou skvěle hydratuje. Po aplikaci pokožka nelepí, takže se můžete hnedka obléknout. :)



Doma mě ještě čeká kolegyně ze stejné řady - belgická čokoláda. V budoucnu určitě vyzkouším i jiné z této kolekce. Láká mě například vodní meloun. :)

Velikost balení je 200 ml a pořídíte ho za 100 Kč. 

Mléko nemohu hodnotit jinak než plným počtem srdíček. 

celkové hodnocení:          (5/5) 



Zkoušely jste nějaké mléko z této řady? Jaké mléko právě používáte?



11 komentářů:

  1. Tady tyhle sprcháče voní naprosto skvěle, ale tělový mlíko jsem ještě nezkoušela. Ale asi ho někdy zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tělové mléko jsem nezkoušela, ale mám doma sprcháč stejné značky a stejné vůně a je super. Teď si nejspíš pořídím i tělové mléko :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně vyhovoval sprcháč s vůní melounu, ale to mléko mi moc nevyhovovalo. Škoda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za upozornění :) sáhnu tedy raději po sprcháči

      Vymazat
  4. ješte jsem nezkoušela :) ale mám na ně zálusk :))

    jinak budu ráda když se přidáš: http://janescolours.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to mě mrzí, že v tuto chvíl mám tělových krémů a mlék plno, takže tento bude asi muset hodně dlouho čekat. Momentálně používám Alverde tělové máslo s makadamiovým oříškem a bambuckým máslem. (V zásobě mám ještě Averde tělové máslo s vanilkovýmmi květy a mandarinkou, od Ryoru s černým rybízem, od Nivey lehké tělové mléko pro nomální až suchou pokožku a z Marks a Spencer tělové mléko Aloe vera.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je pěkná zásoba, já si teď také dlouhou dobu žádné mléko nekoupím. Mám jich také pěknou zásobu.

    OdpovědětVymazat
  7. telové mlieko nemám, ale sprchový gél a to s vonou pomaranča a čokolády a je naozaj skvelý!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprchový gel z pistáciové i pomerančové řady mám také doma. Už se těším, až přijde na řadu.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.