beautylifebyhana: Konečně doma... objednávka z MUA

úterý 12. února 2013

Konečně doma... objednávka z MUA

Ani já jsem nemohla nevyužít 50% slevy na vše od Makeup Academy. Už delší dobu jsem si chtěla objednat některou z paletek, a tato akce byla k tomu skvělou příležitostí. :) Po dlouhém a dlouhém (třítýdenním) čekání, kdy přibývalo příspěvků o objednávkách z MUA, jsem se i já dnes dočkala balíčku z Anglie. Objednávala jsem až ve středu, jelikož byly stránky neustále přetížené. Samosebou už neměli vše, co jsem chtěla, ale i tak jsem si přeci jen něco vybrala. Co jsem si tedy nakonec objednala? 


1. paletka 12-ti očních stínu Glitter Ball
2. multi-paletka The artiste collection - obsahuje 6 očních stínů, 2 tvářenky, 1x bronzer, 1x rozjasňovač
3. laky na nehty v odstínech 3, 5 (čekala jsem malinko jinou barvičku - uvidíme, jak bude vypadat na nehtech) a 11
4. podkladová báze pod oční stíny (na ni jsem obzvlášť zvědavá)
5. lesk na rty v odstínu Happy Days a Some Me Time 

A to by bylo pro dnešek ode mně vše. Až řádně odzkouším, tak se s Vámi podělím o zkušenosti. 

Objednávaly jste si při této akci? Pokud ano, budu ráda, když do komentářů dáte odkaz na Váš článek. Případně mi napište, jak jste spokojeny? 

7 komentářů:

  1. Pořád mě překvapuje, jak si z téhle akce objednával snad každý a každý si objednal něco úplně jiného :D Aspoň bude hodně recenzí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že jsme se na čtyřech věcech shodly :) Nechci sýčkovat, ale já jsem z té báze docela zklamaná, přijde mi na prd :(

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné :) Já bych asi na to neměla nervy... co jsem četla, jak to padalo ta jejich stránka a problémy s platbou a tak :)) ale brala bych to všechno :)

    OdpovědětVymazat
  4. Že bych taky něco objednala? Odkud si objednávala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Objednávala jsem přímo z Anglie - http://www.muastore.co.uk/ nebo se teď hodně prodává za dobrou cenu na Aukru - http://aukro.cz/listing.php/search?change_view=1&order=td&sg=0&string=mua

      Vymazat
  5. Jůů, další nadšenec MUA =)
    Koukala jsem dle základního popisku, že toho máme dosti společného =)
    Stala jsem se tvou novou pravidelnou čtenářkou a chci tě pozvat k sobě na blog, třeba se jí staneš také =)
    Pěkný víkend =)
    Inhotblog.blogspot.cz
    KKISS

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.