beautylifebyhana: Zdobení nehtů: razítkovací technika

sobota 26. ledna 2013

Zdobení nehtů: razítkovací technika

Pěkný sobotní den,

dnes jsem si pro Vás připravila ukázku zdobení nehtů pomocí razítkovací sady od Essence. Razítko jsem si sice koupila už v létě, ale upřímně jsem se k razítkování dostala asi dvakrát nebo třikrát. To ale neznamená, že by to bylo nějak náročné. Jde to lehce a výsledek? Posuďte samy...


Co budete na tuto techniku potřebovat?

  • samozřejmě razítkovací sadu (Essence, Konad nebo jinou)
  • speciální lak na razítkování 
  • běžný jakýkoliv lak 
  • krycí lak (nebo jakýkoliv bezbarvý)
  • odlakovač na nehty
  • vatové tyčinky (na očištění destičky)


Jak na to?

Nejdříve si nalakujeme nehty běžným způsobem barevným nebo průhledným lakem. Razítkovací sadu můžeme použít i na zdobení francouzské manikúry. Po zaschnutí začneme pracovat s razítkovací sadou. 


Prvním krokem je natření zvoleného obrázku speciálním razítkovacím lakem. V současnosti jsou od essence na trhu dva laky, a to černý a bílý. (Stříbrný už se neprodává) Jiné značky např. Konad nabízí různé barevné variace. 


Po nanesení laku je třeba lak setřít buď přiloženou škrabkou nebo můžete použít jakoukoliv jinou stěrku (kartu, žiletku). 


Setřený obrázek přeneseme na razítko. Není třeba nikterak tlačit. Jen lehce kolébkovým pohybem naneseme ornament na razítko. 


Posledním krokem je přenesení ornamentu na nehet a to stejným kolébkovým pohybem. Opět není nutné na razítko tlačit. 

Po nazdobení jednoho nehtu je nutné razítkovací destičku očistit. Já používám vatové tyčinky namočené do odlakovače. Přejedu jak destičku tak razítko a následně opět nanesu lak a pokračuji stejným způsobem... Nakonec nazdobené nehty zafixuji bezbarvým lakem. 


A je hotovo!





7 komentářů:

  1. krásné efekty dělá, že? Já jsem dělala stejný článek také tento týden :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem překvapená. Vůbec tuhle razítkovací techniku neznám, ale pro razítkování mám slabost, tak to určitě prubnu ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Nehty vypadají skvěle,několikrát jsem na to razítko koukala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tyto fotky jsou ještě z prvních pokusů, tak to moc nevypadá. Chce to trochu cviku...

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.