beautylifebyhana: Yves Rocher pleťová voda

úterý 22. ledna 2013

Yves Rocher pleťová voda

Hezký večer!

Po delší době (zkouškového) Vám přináším recenzi na další produkt. Zkouškové už mám úspěšně za sebou :-), tak to tu bude s novými příspěvky lepší. Dnes půjde o pleťovou "vodu" z řady pure system od značky Yves Rocher. 

Pleťová voda je určena pro problematickou a aknózní pleť. Čistící voda není úplně tak vodou, jak by se dalo očekávat, ale je to spíše takový řidší gel. Zpočátku mi tato konzistence vadila, ale je to spíše o zvyku a dnes už s tím takový problém nemám. Voda zklidňuje zarudnutí, stahuje póry a ozdravuje pleť. 


První co mě po otevření lahvičky zaujalo, byla vůně. Není cítit po alkoholu jako většina vod obsahujících alkohol. Přestože obsahuje alkohol voní pěkně přírodně. Obávala jsem se, že kvůli jeho konzistenci bude na pleti zanechávat kousíčky gelu, ale obava se naštěstí nevyplnila. Opravdu zklidňuje pokožku a pleť je po aplikaci krásně hebká, hydratovaná a svěží. Co se týče čištění, tak tam jsem také spokojená. Na odličovacím tampónku jsou vidět i drobné chloupky (nachytané třeba z oblečení...). 



 
Celkové hodnocení:(4/5)
   

Jedno srdíčko strhávám za gelovou konzistenci. Přeci jen jsem zvyklá na klasické pleťové vody a ty mi také více vyhovují. Jinak jsem s tímto gelíkem spokojená.


Tuto vodu jsem si pořídila v sadě na aukru. Běžně 150 ml lahvičku pořídíte za 159 Kč. 

Od značky Yves Rocher jsem zatím vyzkoušela dva výrobky, kromě této vody také čistící gel ze stejné řady (recenze). S oběma výrobky jsem poměrně spokojená. Jaké jsou Vaše zkušenosti s touto značkou? Máte nějaké oblíbené výrobky? 

9 komentářů:

  1. Pěkně vysoké hodnocení...myslím, že by tahle pleťová potvůrka neměla v mojí koupelně chybět ;-).
    Skvělá recene.

    OdpovědětVymazat
  2. Yves Rocher je fajn značka!
    Skvělá recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě trápí, jak ji používat.
    Zda to naplácat na obličej a nechat to tam "uhnít" =D
    naplácat, nechat chvíli působit a pak smít
    nebo zda nanést na tampóének a jen tím "setřít" nečistoty

    Na obalu to nepíšou, je tam jen: aplikujte ráno a večer na čistou pokožku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji používám klasicky jako jinou pleťovou vodu. Nanesu na tampónek a otřu nečistoty.

      Vymazat
  4. Pro mě je to tedy propadák. Pleť mi po něm zčervená, akné se mi rozšíří... prostě děs. Nevyhodila jsem ji jen kvůli tomu, že ji někdy používám na "doraz". Když mám nějaký pupínek, který už vypadá, že by brzy mohl "prasknout", tak ho jí potřu a to ho dorazí. Jinak je fakt strašnej, velice mě zklamal :(

    OdpovědětVymazat
  5. *Jinak je fakt strašná, velice mě zklamala :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží asi na typu pleti, mně žádnou neplechu na pleti nedělala.

      Vymazat
  6. Teď jsem pár věcí z téhle řady objednávala, tak jsem zvědavá :) moc pěknáá recenze :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/07/review-yves-rocher-pure-calmillie.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.