beautylifebyhana: Zimní tipy od Baley

úterý 29. ledna 2013

Zimní tipy od Baley

Pěkné úterní odpoledne!

Venku se nám pěkně chumelí, a tak jsem si pro Vás připravila dva tipy do zimního počasí od značky Balea. Konkrétně jde o denní krém Outdoor Aktiv a balzám na rty s ureou.


V DMku jsem pokukovala po nějakém balzámu na suché rty a padl mi do oka balzám s ureou (močovinou), který je určen pro suché až velmi suché rty. První co mě na tomto balzámu zaujalo byl obal, není klasický, jak jsme u balzámu zvyklé, ale má seříznutý hrot. Je to spíše takový béžový krém, který se po kontaktu se rty rozpustí a zprůhlední. Rty pěkně zvláční a jsou po něm malinko lesklé. Nelekejte se toho, že obsahuje močovinu (do kosmetiky se využívá synteticky vyrobená) a má zavlažovací schopnosti. Balzám příjemně voní, nevím, jak bych vůni přesně popsala - taková sladká vůně. Jediné co bych mu vytkla, že na rtech moc dlouho nevydrží a obávám se, že velmi suché, popraskané rty by také nezachránil. 


celkové hodnocení:  (3/5) 


PS: Balzám je také jediným přírůstkem za měsíc leden. Tudíž tento měsíc nepřibude článek do rubriky "New in". Nic jiného jsem nepotřebovala a na chození po obchodech nebylo moc času. Ale každým dnem očekávám balíček z MUA, takže se Vám, až dorazí, pochlubím, co jsem si objednala. :)


Krém už mám doma od minulé zimy. Pořídila jsem si ho v době velkých mrazů na ochranu pokožky obličeje. Pokožka po něm není v mrazivých dnech tak nepříjemně "okoralá". Je příjemně jemňounce parfemovaný. Konzistence je tužší a krém není moc mastný, přesto pokožku dobře hydratuje a zabraňuje vysušování mrazem. Co mi na něm vyhovuje je jeho vstřebatelnost. Během chvilky se krém do pokožky vsákne a ani na mé smíšené pleti nezanechává mastný film. Obsahuje UV filtry a SPF 15, což na běžné nošení během zimy celkem postačuje, ale na hory bych ho nedoporučila. Další výhodou tohoto krémíku je, že se dá bez problémů aplikovat i jako podklad pod make-up. 


Fajn je také balení, které je hygieničtější než v kelímku. Tuba obsahuje 50 ml krému a seženete ho za krásných 60 Kč. 

celkové hodnocení:  (4/5) 

Jedno srdíčko srážím za nižší ochranný faktor. Jinak jsem s tímto krémíkem spokojená. 




A jací jsou vaši oblíbenci na zimu?

3 komentáře:

Děkuji za každý Váš komentář.