beautylifebyhana: New in - prosinec

úterý 1. ledna 2013

New in - prosinec

Krásný nový rok 2013!

Doufám, že jste si náramně užili silvestrovské oslavy a přivítali nový rok. Mám tu pro Vás novinky, které jsem si pořídila (nebo spíše dostala) v prosinci minulého roku. 



Pod stromečkem se mi sešly vánoční balíčky od dvou značek, tou první je Nivea a druhou česká značka Dermacol.

1. Nivea "Dotek perel" obsahuje: výživné tělové mléko (400 ml), sprchový gel Pearl & Beauty a antiperspirant Pearl & Beauty. Úžasná kosmetická taštička ;-)
2. Nivea "Růžové potěšení" obsahuje: totéž výživné tělové mléko akorát v menším balení (200 ml) a sprchový gel Water Lily Oil


Druhá nadílka obsahovala úžasně vonící sady Aroma Ritual od Dermacolu. 

3. Dermacol Belgická čokoláda obsahuje: harmonizující sprchový gel a tělové mléko
4. Dermacol Sicilská pistácie obsahuje: revitalizační sprchový gel a tělové mléko (tuto sadu jsem si minulý měsíc pořídila také, jelikož jsem nemohla odolat úžasné vůni. Ježíšek asi také nemohl odolat, tak mám teď dvě :-)



5. posledním přírůstkem je Radox bylinná koupelová pěna Green Tea 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář.