beautylifebyhana: Nejlepší kosmetika roku 2012

pondělí 31. prosince 2012

Nejlepší kosmetika roku 2012

Krásný poslední den v roce všem!

Ke konci roku spousta z nás zhodnocuje, co se nám povedlo v daném roce a co nikoliv, jaké byly světlé okamžiky a jaké ty černé, co by se dalo změnit apod. Rozhodla jsem se uveřejnit příspěvek, ve kterém Vám představím mé oblíbence za rok 2012.

Ráda bych všem čtenářům tohoto blogu popřála všechno nejlepší do nového roku 2013, ať je pro Vás rokem úspěšným a ona třináctka na konci nevěstí nic špatného. Doufám, že i v novém roce se tu budeme potkávat prostřednictvím příspěvků a Vašich komentářů, za které Vám mnohokrát děkuji. Bez nich by to nemělo smysl... 


1. AVON Scentini Plum Twist EDT
Dvojsložková toaletní voda, která si mě v tomto roce získala nejvíce ze všech vyzkoušených, a to pro svou vůni a také výdrž. Více o této EDT naleznete v příspěvku z října (RECENZE). 


2. AVON Superextend Extreme mascara 
Druhým favoritem od značky Avon je řasenka. Řasenku už používám pět měsíců a stále krásně maluje řasy. Stojí opravdu za vyzkoušení, pěkně rozčesává řasy a barva na řasách drží a neopadává! Přikládám opět odkaz na celou recenzi (RECENZE). 


3. alverde noční krém pro citlivou pleť
Můj každodenní večerní doprovod před spaním. Oblíbila jsem si jeho vůni, která mi připomíná sypaný čaj i jeho konzistenci. Pokožka je po něm krásně zjemněná a zklidněná (RECENZE).


4. DERMACOL šetrné pleťové mléko 
Tento pomocník mě také doprovazí každodenním večerním rituálem a stal se mým oblíbencem pro svou šetrnost k mé citlivé pleti. Jeho odličovací účinky jsou také skvělé. Nedám na něj dopustit. Více o tomto odličovacím mléku se dočtete v tomto příspěvku (RECENZE). 


5. NIVEA tělové mléko Happy Time
Lehce roztíratelné, snadno vstřebavatelné a příjemně vonící tělové mléko, které zajistí pokožce hydrataci po celý den. Oceňuji jeho skvělé balení s pumpičkou pro snadné dávkování. Mléka už mám jen trošičku na dně, tak na jedno použití. Ale do nového roku jsem vyzbrojena "arzenálem" tělových mlék od Ježíška. :-) Více o tomto mléku se můžete dočíst v této recenzi (RECENZE).


6. BALEA pěna do koupele černý rybíz
Tato pěna mě mile překvapila. Čekala jsem nějakou horší kvalitu už vzhledem k ceně, ale potvrdilo se, že ne vždy to nejlevnější musí být špatné. Pěna by měla především pěnit, což tato splňuje perfektně. Navíc Vám koupel zpříjemní její ovocná vůně. Pro mě opravdu milé překvapení!


7. REXONA antiperspirant linen dry 
Na doporučení čtenářky jsem si pořídila tento antiperspirant. Chtěla bych prostřednictvím tohoto příspěvku poděkovat blogerce wesulle za skvělý tip. Jsem s tímto antiperspirantem spokojená. Příjemně voní a hlavně ochrání během celého dne před nepříjemnými pachy a pocením. Neobsahuje alkohol, tudíž nenadělá paseku ani na citlivé kůži. Další výhodou je, že nezanechává stopy na oblečení, což je, jak jste se už na blogu mohly dočíst jedna z vlastností, kterou od antiperspirantů očekávám. V tomto roce to byl nejlepší antiperspirant, který jsem vyzkoušela. 



8. RIMMEL pudr Stay Matte 
Ve výčtu oblíbenců samozřejmě nesmí chybět transparentní pudr Stay Matte, který se stal oblíbencem mnohých z nás. Za mě je to zatím nejlepší pudr, který jsem vyzkoušela. Už mi leží ve skříňce další v zásobě. Hned tak se ho nevzdám. :-) O tomto pudru jsem se zmiňovala ve společném článku s makeupem ze stejné řady (RECENZE). 


9. WALMARK šampon proti lupům Reghaar
Bylinkový šampon, který si zaslouží být také mezi oblíbenci za rok 2012, jelikož jsem se díky němu zbavila nepříjemných lupů. Více o tomto "zázračném" šamponu se dozvíte kliknutím na následující odkaz (RECENZE).


 A co Vaši oblíbenci roku 2012?

2 komentáře:

  1. Scentini je úžasná! Já ji měla letos v létě a byl to můj nejoblíbenější letní parfém :) a Happy Time od Nivei krásně voní!

    OdpovědětVymazat
  2. Telove mlieka nivea som vyskusala uz asi vsetky a su super pekne vonaju, rychlo sa vstrebavaju, nedrazdia pokozku je to taka sazka na istotu. Ja sa vzdy po sprche natieram telovym mliekom jednak na spevnenie pokozky a jednak ako prevenciu proti striam aj ked tym som sa aj tak nevyhla ale tak za to moze skor genetika.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.