beautylifebyhana: Spotřebováno září 2018

středa 3. října 2018

Spotřebováno září 2018

Neuvěřitelně to utíká a další měsíc je za námi. Září bylo co se týče spotřeby o poznání lepší než předchozí měsíc a podařilo se mi spotřebovat celkem osm produktů. Není to moc, ale já mám radost z každého dopotřebovaného kousku. Jaký produkt si koupím znovu a co už se u mě neobjeví?  


Nivea Magic Pearl antiperspirant 
Většina antiperspirantů ve spreji na mě moc nepůsobí, ale tento mě velmi mile překvapil. I v horkých letních dnech opravdu fungoval. Parfemace byla velmi příjemná, svěží květinová. Ráda si jej koupím znovu, ale pozor, je to limitovaná edice. 

Nivea Sunshine Love sprchový gel 
Novinka letošního léta - sprchový gel s vůní opalovacích přípravků Nivea. Gel výborně pěnil a nevysušoval pokožku. Díky parfemaci si můžete i během sychravého podzimu připomenout slunečné léto. 

Yves Rocher dvoufázový odličovač s chrpou (recenze)
Tento dvoufázový odličovač už mám poněkolikáté. Odličuje skvěle, v očích neštípe a není příliš mastný. Vadí mi ale obsažené parabeny ve složení, jinak mu nemám co vytknout. 

Batiste suchý šampon floral (recenze)
Myslím, že není co dodávat. Kupuji si je stále dokola. 

Head & Shoulders Supreme Moisture šampon a kondicionér 
Tahle řada naprosto dokonale voní. Je vhodnější spíše pro sušší vlasy. Po dlouhodobějším používání moje vlasy zatěžoval a rychleji plihly. Po kondicionéru se vlasy dobře rozčesávaly a byly lesklé. 

Bioderma Hydrabio Sérum (miniatura)
Příjemné hydratační sérum, ráda jsem ho používala hlavně na noc. Pleť po něm byla krásně vyživená. 

Fa antiperspirant Island Vibes Fiji dream 
Tento antiperspirant měl hodně sladkou, tropickou vůni. Nezanechával bílé stopy na oblečení, ale moc nefungoval. Znovu bych si ho už nekoupila. 


Jak jste na tom se spotřebováváním produktů vy? 

6 komentářů:

  1. Hydrabio serum som davnejsie tiez pouzivala, no postupne ma odradil obsah silikov. Dobre hydratacne produkty sa daju najst aj v oblasti prirodnej kozmetiky, ktora sa tymto latkam vyhyba. Znacka Nivea a Batiste su takou klasikou. K nim sa opätovne vraciam.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  2. Mám zkušenost jen se suchým šamponem Batiste a ten je fakt skvělý.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. H&S mi sedl balzám, po šampomnu se mi bohužel vlasy rychleji mastily a vysušoval pokožku hlavy.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Batiste je osvědčená klasika, zatím jsem jiný suchý šampon nezkoušela. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Ani s jedním z produktů zkušenosti nemám, až na ten Batiste ale s jinými druhy.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za všechny Vaše komentáře. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.