beautylifebyhana: Nuxe nová řada Aquabella

středa 24. října 2018

Nuxe nová řada Aquabella

Značku Nuxe jsem vždycky chtěla více prozkoumat. Donedávna jsem znala pouze jejich legendární suchý olej, francouzská značka Nuxe však ukrývá mnohem více. Nabízí řadu produktů pro různé typy pleti a také tělovou péči. Nová řada Aquabella je určena primárně pro smíšenou pleť a zahrnuje celkem tři produkty. Díky eshopu Lekarna.cz jsem mohla vyzkoušet dva z nich, a to mikro-exfoliační čistící gel a zkrášlující hydratační emulzi



Čistící gel je určen pro každodenní použití, a to ráno i večer. Měl by odstraňovat přebytek kožního mazu a vyhlazovat pleť. Obsahuje 85,3 % složek přírodního původu, je bez mýdla, parabenů a sulfátů. Gel obsahuje drobné peelingové mikročástečky, které jsou biologicky odbouratelné a nezatěžují tak přírodu. Gel má příjemnou konzistenci, je tak akorát hustý a stačí ho použít malé množství. V gelu jsou drobné modré peelingové částečky, které pleť jemně mechanicky obrousí. Parfemace je velmi příjemná, jemná. Pleť je po použití hebká a čistá. Gel používám hlavně večer, protože ráno na mokré čištění pleti nejsem zvyklá a nevyhovuje mi. Po použití není má pleť napnutá a není vysušená. Jediné co však musím gelu vytknout, je nepraktické balení. Otevřít gel ve sprše je docela fuška.  


Pokud hledáte příjemný čistící gel pro smíšenou pleť, který je navíc vstřícný k přírodě, vyzkoušejte ho. Já jsem s ním moc spokojená, jen bych ocenila, kdy byl v balení s pumpičkou. 


Zkrášlující hydratační emulze
Emulze je vyvinuta speciálně pro potřeby smíšené pleti, tj. hydratuje suché zóny a zmatňuje mastné. Zjemňuje, zdokonaluje pleť a dodává pleti přirozený jas. Přípravek je bez parabenů, je nekomedogenní a obsahuje 93,5 % složek přírodního původu. Emulze má jemnou, lehkou konzistenci. Krásně se vstřebává, nezanechává na pleti mastný film. Používám ji ráno i večer namísto pleťového krému. Pleť je po použití krásně hydratovaná a hladká. Emulze se dá použít i jako podklad pod make-up. Parfemace je opět příjemná, ale na můj vkus na krém výraznější. Oceňuji praktické balení s pumpičkou. Pleť je po pravidelném používání viditelně spokojenější. 


Emulze mě baví a mé smíšené pleti prospívá. Pleť hezky hydratuje, a to bez zatížení. Tato novinka rozhodně stojí za vyzkoušení. 

Zkoušely jste nějaký produkt od značky Nuxe? Co říkáte na novinky z řady Aqubella? 

4 komentáře:

  1. Tahle řada se mi docela líbí. Má i příjemně vypadající obaly, akorát taky vždycky u krémů upřednostňuji pumpičku. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Ten čistící gel bych ráda vyzkoušela. Zatím jsem od Nuxe nic nezkoušela, ale mám pár veci, které bych jednou určitě ráda pořídila :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.