beautylifebyhana: Podzimní DM box

úterý 25. září 2018

Podzimní DM box

Poprvé od doby, kdy už DM box není za body, ale je možné jej koupit na e-shopu DM drogerie, se mi podařilo boxík objednat. Těšila jsem se, jaké novinky si pro nás DM do boxíku nachystalo a až je budu moct vyzkoušet. Když jsem si zabalený box nesla domů, docela se pronesl, vážil 2,5 kg. A co se v DM boxu ukrývalo? 



V  DM boxu jsem objevila:
  • Balea sprchový gel avokádo a jahoda (17,90 Kč)
  • Dove tělové mléko ve spreji kokos (109,90 Kč)
  • TRESemmé šampon na vlasy Biotin+Repair (119 Kč)
  • VeltaTea Bio čaj heřmánek (39,90 Kč)


  • Garnier micelární voda pro velmi citlivé oči (159 Kč)
  • Batiste suchý šampon, miniatura (64,90 Kč)
  • Nivea antiperspirant Black & White Silky Smooth (54,90 Kč)


  • Naomi Campbell (vzoreček)
  • Trend IT UP korektor Sheer Nude, odstín 010 (89,90 Kč)
  • Nature Box tělové mléko avokádo, miniatura 
  • Catrice lak na nehty ICONails, odstín 59 Keep Me - I´m Cute (79,90 Kč)
  • Essence make-up insta perfect, odstín 10 cool porcelain (119 Kč) 



Za sebe musím DMko pochválit, box se jim opravdu povedl. S poštovným Vás box vyjde na 199 Kč. Podzimní box obsahoval výrobky v hodnotě více než 800 Kč. Všechny produkty ráda vyzkouším. I odstíny make-upu a korektoru jsou v nositelném (světlém) odstínu. Za mě super a určitě si ráda koupím i další DM boxy. 

Podařilo se Vám objednat si DM box? Co říkáte na obsah? 

6 komentářů:

  1. Super obsah DM boxu :-) moc se mi jeho obsah líbí. Nejvíce mě zaujalo to kokosové tělové mléko ve spreji, to musím co nejdříve vyzkoušet, miluji kokos.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď používám tělové mléko ve spreji od Nivey (okurkové), a to je super, tak jsem zvědavá na kokosové od Dove.

      Vymazat
  2. Obsah vypadá skvěle. Určitě se oplatilo, když mám štěstí, tak si ráda tyto boxy objednávám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tyto boxíky moc ráda. Obsah tohoto byl skvělý.

      Vymazat
  3. Tak tohle je mega dobré vydání. :) Opravdu skvělé produkty v něm :) Využila bych vše
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem naprosto spokojená, využiji beze zbytku vše. ;)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.