beautylifebyhana: Yves Rocher regenerační měsíčkový krém

neděle 20. května 2018

Yves Rocher regenerační měsíčkový krém

Krásnou neděli, milé čtenářky,

pleťové krémy ráda střídám a málokdy si koupím stejný krém znovu. Od Yves Rocher jsem už nějaké krémy vyzkoušela a jelikož mi vyhovovaly, vyzkoušela jsem i nový měsíčkový krém. Krém je určen pro všechny typy pleti a jelikož neobsahuje SPF, můžete jej používat, jak na noc, tak i na den. 



Krém je ukryt ve skleněném kalíšku s umělohmotným víčkem. Tato balení se mi moc líbí, jsou luxusnější, než umělohmotné kelímky. Krém je hutnější, mastnější konzistence. Dobře se roztírá a poměrně rychle se vstřebává. Vzhledem ke konzistenci a protože neobsahuje SPF, používám ho výhradně jako noční krém. Parfemace je jemná, nevtíravá. Pleť je po použití hebká a hydratovaná. Pleť nedráždí, neucpává póry, nezanechává ulepený pocit. Pro smíšenou pleť vhodný na jaro/podzim, v létě mám raději krémy na gelové bázi. 





Pokud máte smíšenou pleť stejně jako já, mohl by Vám tento krém sednout. Já mu v podstatě nemám co vytknout. Pleť je po něm hydratovaná, bez šupinek, prostě spokojená. Doporučila bych ho i na mladší suchou pleť. 

Celkové hodnocení: (5/5)


Máte rády krémy od Yves Rocher? Který je Váš nejoblíbenější?

2 komentáře:

Děkuji za každý Váš komentář.