beautylifebyhana: Spotřebováno duben 2018

úterý 8. května 2018

Spotřebováno duben 2018

Hezký večer, 

doufám, že si užíváte nádherného slunečného počasí. Neuvěřitelně to letí a už tu máme květen. V dubnu jsem poctivě spotřebovávala a celkové číslo není vůbec špatné. Stále se snažím spíše kosmetiku spotřebovávat a nekupovat, což se mi vcelku daří, ale zásoby jsou opravdu železné. Co se mi v dubnu podařilo spotřebovat? 


B.U. Absolute Me 
Deodorant s příjemnou sladce květinovou parfemací. Výdrž samozřejmě není dlouhá, ale to od těchto deodorantů ani nečekám. Na přestříknutí během dne jsou super. 

Labello lip butter vanilka a macadamia 
Na rtech je toto máslo velmi příjemné. Je to hutnější balzámek, který rty dobře vyživuje. Vzhledem k balení jsem ho používala převážně na noc. Velmi příjemně voněl. U nás už je dostupné ve více parfemacích. 

Astrid micelární voda (recenze
Skvělá micelární voda, která výborně čistí pleť, nezanechává ulepený pocit a navíc krásně voní. Za mě jedna z nejlepších micelárních vod. Doporučuji vyzkoušet. 

Herbal Essences suchý šampon 
Suchý šampon v cestovním balení nebyl úplně špatný, ale Batiste se nevyrovnal. Příjemně voněl, nevytvářel mlhu, ale odmašťoval průměrně. Odmaštění vlasů nevydrželo příliš dlouho. Na vlasech nezanechával bílý povlak. 

GOSH Rebel Eyes 
Řasenka, která má umělohmotný, lehce prohnutý kartáček. Řasy mám po použití této řasenky pěkně prodloužené a trochu zahuštěné. Během dne neopadává, ani se nerozmazává. Přišlo mi, že poměrně rychle vyschla. Znovu bych si už ji nekoupila. 

Oriflame pleťová maska pro suchou pleť
Tuto masku jsem v katalogu ulovila asi za 19 Kč a musím říct, že to byl opravdu kup. Maska je skvělá, krásně voní a pleť je po použití krásně vyživená a lehce vyhlazená. Na pleti je maska příjemná, po smytí jsem neměla žádný pocit pnutí pleti. Rozhodně doporučuji vyzkoušet. 

Exodus parfém (recenze)
Tento parfém jsem si poměrně oblíbila. Je květinově-ovocný a docela výrazný, vydrží vonět cca půl dne. Vůně je jedinečná a nezaměnitelná. Teplejší ale zároveň osvěžující. 

Weleda regenerační olej (recenze)
Tento olejíček byl moc fajn. Snadno se roztíral a do pokožky se rychle vstřebával. Je to olej, takže mastnější konzistenci musíte čekat, ale nezanechává umaštěnou pokožku. V klidu se po chvíli můžete obléct. Zanechával krásně zvláčněnou pokožku. Plusem je také recyklovatelné skleněné balení. 

Dermacol čistící krém (recenze)
Další produkt, který jsem si od Dermacolu oblíbila je čistící krém. Používám ho jinak, než uvádí výrobce, a to ve sprše. Krém dobře odlíčí pleť a poradí si i s očním make-upem. V očích neštípe a pleť po použití nepne. Za sebe mohu doporučit. 

Lactacyd zklidňující intimní gel  
Příjemný intimní gel, který plnil svou funkci na jedničku. Oceňuji i praktické balení s pumpičkou. 

Faith in nature šampon 
A bohužel dubnové spotřebováno ukončíme negativně. Nalákala pro mě neznámá značka přírodní kosmetiky a melounová parfemace. Šampon dokonale melounově voní, ale to je vše, co můžu pochválit. Šampon méně pění, vlasy jsou po něm hrubé a těžko se rozčesávají. Za sebe nedoporučuji. 

Máte s některým z produktů zkušenosti? 

8 komentářů:

  1. Ta řasenka od Gosh mi naopak vydržela docela dlouho:D. A ten deodorant je taky bezva:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla jen to máslo na rty, ale s malinovou vůní a bylo dokonalé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Ten vanilkový balzámek mě dlouho láká vyzkoušet. Snad už od té doby, co vyšel na trh, ale stále odolávám jeho koupi, protože nemusím moc ty balzámky v kalíšku, do kterých se musí sahat prsty.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám také raději ty v tyčince, ale na domácí používání mi nevadí.

      Vymazat
  4. Weleda olej mám také a naprosto ho miluji, používám ho hlavně na nohy po holení. :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.