beautylifebyhana: Peelingování těla se značkou Sefiros

sobota 12. května 2018

Peelingování těla se značkou Sefiros

Peelingy, věc, která mi rozhodně doma nesmí chybět. Miluji jak ty hrubé cukrové/solné, tak i jemnější alternativy pro denní použití. Jelikož jsem líná pořádně se pravidelně mazat tělovými krémy, vítám peelingy, které zároveň dodají pokožce potřebnou hydrataci. K tomu jsou nejlepší peelingy s olejovou složkou. Od Sefirosu jsem vyzkoušela obě varianty peelingů a který mi vyhovuje víc, se dočtete dál. 



Sprchové mléko s peeligovými částečkami mám ve variantě zelený čaj a voní naprosto božsky. Opravdu je z něj cítit zelený čaj. Balení je plastové a velké, což trochu znesnadňuje manipulaci ve sprše. Peelingové mléko obsahuje minerály z Mrtvého moře, vitamíny a esenciální oleje. Mléko má hustější gelovou konzistenci s drobnými peelingovými částečkami. Zrníčka nejsou příliš hrubá, tudíž jej můžete používat klidně každý den. Sprchové mléko pokožku vůbec nevysušuje a dodává ji lehkou hydrataci, což kvituji, protože mazání fakt flákám. 




Peelingovému mléku nemám co vytknout (snad jen trochu nepraktické objemné balení), je příjemné, nevysušuje a luxusně voní. 

Balení je obrovské (500 ml), vydrží dlouho a za tu cenu se opravdu vyplatí. Koupit jej můžete zde

Celkové hodnocení:  (5/5)



Pokud upřednostňujete spíše hrubé peelingy, bude pro Vás vhodná tato verze. Peeling jsem vyzkoušela ve verzi citronová tráva. Vůně je poměrně silná při přičichnutí k balení (a něco mi na ní vadí), ale ve sprše už je příjemná. Solný peeling je ukryt pod vrstvou oleje. Při použití vždy peeling promíchám s olejem a nanesu na pokožku. Solný peeling je o něco jemnější než cukrový, ale i tak pokožku pořádně vydrhne. Po použití je pokožka nádherně hladká a díky oleji vláčná a  hydratovaná. Po použití jste trochu mastní, ale není to žádný extrém. Pokožka zůstává dlouho provoněná



I tento peeling Vám můžu s klidným srdcem doporučit. Pokud máte tyto hrubé olejové peelingy rádi, určitě nebudete s tímto zklamaní. 

Balení ukrývá 300 ml peelingu a koupíte ho zde

Celkové hodnocení:  (5/5) 


Znáte značku Sefiros? Vyzkoušeli jste už od nich něco?  

Děkuji Barče za zaslání produktů Sefiros k recenzi. 

8 komentářů:

  1. Oba produkty se mi velmi líbí. Do budoucna vyzkouším :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají skvěle, očividně jsou kvalitní a moc se mi líbí i ty obaly:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, obaly jsem opomněla, ale jsou moc povedené, jednoduché, moderní. ;-)

      Vymazat
  3. Tahle značka mě hodně láká a oba produkty vypadají hodně dobře.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lákají mě i další parfemace, jako např. mango a granátové jablko.

      Vymazat
  4. To peelingové sprchové mléko vypadá fakt skvěle. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.