beautylifebyhana: Moje první zkušenost s elektrickým kartáčkem

sobota 24. února 2018

Moje první zkušenost s elektrickým kartáčkem

Ano, je to tak. Až do svých pětadvaceti let jsem si zuby čistila pouze klasickým (manuálním) zubním kartáčkem. Během posledních několika Vánoc byl jedním z kandidátů na dárek elektrický zubní kartáček, nakonec jsem však dostala vždy něco jiného. I ve mě samotné převládaly smíšené pocity kvůli různým názorům na elektrické zubní kartáčky. Co když mi elektrický zubní kartáček nebude vyhovovat? Poničí mi dásně? Budou krvácet? Apod. Nakonec si ke mě elektrický zubní kartáček přeci jen cestu našel, a tak se v dnešním článku můžete dočíst, jaké jsou moje zkušenosti po více jak měsíčním používání zubního kartáčku Oral-B Pro 2 2500.  


Model, který jsem testovala má kulatou kartáčkovou hlavu, která obklopí každý zub a vyčistí jej ze všech stran. Pohyb kartáčkové hlavy je oscilačně-rotační a zároveň pulzační. Výborným pomocníkem je časovač, který Vám pomůže dodržovat dobu čištění alespoň 2 minuty. Každých 30 sekund jste vibrací upozorněni na časový interval, po uplynutí 2 minut kartáček zavibruje delší chvíli. V čištění můžete samozřejmě pokračovat i po tomto intervalu. Kartáček vydrží nabitý při denním používání téměř 14 dní. Kartáček se díky pogumované rukojeti dobře drží. Ovládání je velmi snadné, stačí přiložit kartáčkovou hlavici na zuby a jednou nebo dvakrát (podle zvoleného režimu čištění) zmáčknout tlačítko, pak už jen čistíte zub po zubu. Po použití je potřeba kartáček omýt a hlavici vyndat. 


Kartáčková hlava Cross Action, která je díky rozmístění štětin do různých úhlů nejúčinnější a proniká i do mezizubních prostor. Tady je na místě poznamenat, že žádný zubní kartáček, ať už elektrický nebo manuální, nenahradí mezizubní kartáček/nit. 

Právě tuto hlavici jsem používala celý první měsíc. Musím říct, že první vyčistění zubů s elektrickým kartáčkem byl opravdu zážitek. Připadalo mi, že mám všechny zuby vyklepané, jako z tankodromu. :D Na pro mě do té doby nezvyklý pocit jsem si ale brzy zvykla a teď už mi čištění nedělá žádné problémy.


Kartáčková hlava Sensitive UltraThin, která má velmi jemná vlákna, je určena pro citlivé zuby. 


Skvělým pomocníkem je zabudovaný senzor tlaku, díky kterému se naučíte na kartáček netlačit. Na kartáčku se rozsvítí červená kontrolka a navíc se zpomalí pohyby kartáčku. Tuto funkci beru jako velké plus, protože od normálního kartáčku žádnou zpětnou vazbu nedostanete a dlouhodobým nadměrným tlačením na kartáček si můžeme poničit dásně. Navíc narušit zubní plak dokážou špičky štětin, tzn. že když jsou roztažené, snižuje se schopnost kartáčku zuby pořádně vyčistit. 



V balení je i praktický obal vhodný na cesty, do kterého se vejdou dvě kartáčkové hlavice. 


V současné době nadále používám i klasický zubní kartáček a asi i stále budu, musím však uznat, že elektrický zubní kartáček odvede daleko lepší práci, než když si čistím zuby s klasickým kartáčkem. Zuby jsou o poznání čistší, bělejší a hladší. Skvělým pomocníkem je také časovač, díky kterému přesně víte, že už si čistíte zuby 2 minuty. Čištění zubů s elektrickým kartáčkem mě baví a přijde mi rychlé, i když si paradoxně čistím zuby asi déle, než když si je čistím klasickým kartáčkem. 

Pokud to máte stejně jako já a stále váháte, zda elektrický kartáček zkusit nebo ne, tak neváhejte a kupte si ho. Já jsem moc ráda, že jsem měla možnost, díky Procter&Gamble, elektrický kartáček vyzkoušet. 

Používáte klasický nebo elektrický zubní kartáček? 

7 komentářů:

  1. Taky mám kartáček od této značky, jen teda jiný - obyčejnější, ty funkce, co popisuješ, nemá :-D Ale je super, jsem s ním moc spokojená a od doby, co ho mám, jsem použila klasický kartáček možná tak 3x... Mě klasické čištění zubů příšerně nebaví, s elektrickým kartáčkem se to dá přežít :-D Přijde mi, že zuby vyčistí mnohem lépe a vyhovuje mi i ten timer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě čištění s elektrickým kartáčkem daleko víc baví a výsledek je o hodně lepší. :)

      Vymazat
  2. Nedávno jsem k narozeninám dostala sonický kartáček a jsem z něj nadšená :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Kdysi jsem měla elektrický kartáček, ale popravdě zda jsem ho používala pár měsíců a jsem zpět na klasickém kartáčku. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já elektrický kartáček zkoušela, ale nemohla jsem si na něj zvyknout. Čištění mi bylo nepříjemné,tak si stále čistím zuby s klasickým kartáčkem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Ten časovač musí být fakt super! Celkově mě elektrický kartáček dost láká:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  6. Pred casom som zvazovala kupu elektrickej zubnej kefky, no zubarka ma nasmerovala skor k sonickej verzii. Som s nou spokojna a pouzivam na striedacku s klasickou zubnou kefkou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.