beautylifebyhana: Čištění štětců s mýdlem Sefiros

neděle 18. února 2018

Čištění štětců s mýdlem Sefiros

Dnes se společně pustíme do čištění a mytí štětců. Činnost, kterou má ráda jen málokterá z nás. Přiznám se, že i já nejsem v tomto ohledu poctivka a nečistím štětce tak často, jak bych měla. Zkoušela jsem klasické šampony, speciální spreje i mýdla. Nejvíce se mi ze všech vyjmenovaných osvědčilo speciální mýdlo od Sefirosu, použití je jednoduché a účinné. 


Na trhu najdete spoustu speciálních přípravků na čistění štětců od různých sprejů přes gely až po tuhá mýdla. Dnes se blíže podíváme na tuhé mýdlo. Zkoušela jsem i všemi vychvalovaný sprej od Ebelin, ale nevyhovuje mi, protože štětce (zejména ty z přírodních štětin) vysušuje. 


Mýdlo od Sefiros má na rozdíl od obyčejného mýdla speciální složení, které vyhovuje štětinám štětců. Štětiny nejsou po použití vysušené. Mýdlo je ukryto v praktickém plechovém obalu, ze kterého ho nemusíte během čištění vyndavat. Stačí namočit štětec a párkrát krouživými pohyby přejet po mýdle a následně po chvíli štětec promnout v dlani. Mýdlo si poradí s pudrovými i krémovými produkty. Po umytí jsou štětce krásně heboučké, provoněné a dokonale čisté. Mýdlo je příjemně lehce citrusově parfemované.  




Mýdlo je vhodné jak pro syntetické, tak pro přírodní štětiny. K dostání je např. na e-shopu Sefiros za 170 Kč, nebo v drogeriích DM. Mýdlo můžu rozhodně doporučit, čištění štětců je s ním o poznání příjemnější. 

Celkového hodnocení:  (5/5)


Používáte speciální přípravky na čištění svých štětců? 

13 komentářů:

  1. Já mám mýdlo od Essence a s ním jsem taky velmi spokojená. Ani tohle nevypadá špatně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ani nevěděla, že Essence má také mýdlo na štětce.

      Vymazat
  2. Toto su pre mna zbytocne produkty. Stetce cistim prirodnym mydlom na ruky, ktore si sama vyrabam. Ak mam sampon alebo sprchovy gel, ktore mi nevyhovuju, tak pouzijem na cistenie stetcov. Stetce su vzdy ciste pri akomkolvek vyrobku.

    OdpovědětVymazat
  3. Jelikož nemám nijak drahé štětce, ale jsou koupené v drogerii, většinou značka essence tak mám čistič na štětce z DM drogerie, nejsem si jistá zda je to značka Balea nebo ne ale je super :))

    http://xoxoronnie.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z DM mám doma sprej Ebelin, ale ten mi právě moc nevyhovuje, přírodní štětiny vysušuje.

      Vymazat
  4. Já používám nějaké mýdlo, které mám zrovna po ruce:D. Ale tohle rozhodně nevypadá špatně:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. Nevypadá špatně, ale já si vystačím s normálním mýdlem a umyji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normální mýdlo má jiné složení, což má určitě vliv na štětiny a můžeme si je tím poničit.

      Vymazat
  6. Ahoj, Sefiros mydlo se mi zrovna hodi, dosel mi sampon Ecotools. Je mozne tuto znacku nekde koupit mimo eshopy? V DM ji nemaji, tak bych se mrkla jinde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pražských DM ho mají ve stojanech se štětci, dnes jsem tam na něj koukala, ale za 249 Kč, takže se vyplatí objednat z eshopu.

      Vymazat
  7. Tohle čistící mýdlo na štětce vypadá hodně dobře, velmi mě zaujalo. Zrovna se mi tvá recenze hodí, protože nějaký čistící přípravek na štětce sháním. Uvažuji o tomhle :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.