beautylifebyhana: Lirene hydratační krém pro citlivou pleť

středa 28. února 2018

Lirene hydratační krém pro citlivou pleť

V dnešní recenzi bych Vám ráda představila hydratační krém od značky Lirene. Denní krémy u mě moc rychle nemizí, jelikož mám smíšenou pleť a občas ranní péči o pleť flákám. Naopak večer zapomenu jen málokdy... Krém si ke mně našel cestu v rámci výzvy s Lirene a používala jsem jej spíše v podzimním/zimním období, jelikož je poměrně výživný. 


Krém je určen pro citlivou a alergickou pleť. Obsahuje vitamín DUO-C, který posiluje přirozenou lipidovou vrstvu pleti a zklidňuje podráždění, kyselinu hyaluronovou, která má hydratační a vyhlazující účinky a allantoin napomáhající zklidnění pleti. 



Moje pleť je smíšená a v zimě hodně citlivá, nemine mě podráždění, svědění apod. Teď už ale k samotnému produktu. Design je jednoduchý, čistý a vzbuzuje dojem lékárenské kosmetiky. Na první pohled vypadá balení jako skleněné, ale kelímek je plastový. Nikterak mi to nevadí, alespoň je balení lehké a nerozbitné. Krém je dle výrobce vhodný pro denní i noční použití, ale jelikož krém má SPF 6, používám ho pouze jako denní. Krém má tak akorát hutnou konzistenci. Konzistence je krémová s kapkou gelové textury. Není příliš mastný, což mi vyhovuje. Po nanesení cítím, jak se do pleti rychle vstřebává. Krém můžete použít i jako podklad pod make-up, nikterak nežmolkuje, ani se nedrolí. Parfemace je příjemná, taková luxusní, lékárenská a svěží. Pleť je po používání krému hezky jemná a hydratovaná



Krému nemám víceméně co vytknout, musím říct, že mě tato poměrně levná drogerková kosmetika, překvapila a budu muset vyzkoušet i další výrobky. 

Celkové hodnocení:(4/5) 


Znáte kosmetiku Lirene? Používáte ji? 

4 komentáře:

  1. Já jsem měla krém od Lirene, myslím, že byl v žlutém obalu :) A byla jsem s ním spokojená :)
    Miska

    OdpovědětVymazat
  2. Značku poznám,ale tuším, že jsem od nich nic neměla. No, na denní krémy moc nejsem, přiznám se, že to ráno pěkně flákám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to bohužel taky flákám a rozhodně je nepoužívám tak často, jak bych měla...

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.