beautylifebyhana: Spotřebováno listopad 2016

sobota 10. prosince 2016

Spotřebováno listopad 2016

Listopad je za námi a před námi poslední měsíc roku. Do konce roku jsem si dala předsevzetí, že se chci zbavit co nejvíce "staré" kosmetiky, abych v novém roce měla prostor pro nové kousky. V listopadu se mi podařilo spotřebovat na moje poměry celkem dost produktů a v obdobném trendu bych chtěla pokračovat i v prosinci. Tak uvidíme...



1. Revlon hydratační šampon
Šampon vlasy dobře umyl, nevysušoval, ale ani nezatěžoval. Parfemace nepatřila k mým nejoblíbenějším, ale přežila jsem ji. Šampon dobře pěnil, odmastil vlasy a ty pak byly nadýchané a objemnější. 

Koupila bych znovu? ANO, dalšímu balení bych se nebránila. 

2. Balea sprchový gel Golden Glamour (recenze)
Sprchový gel z luxusní řady na rozdíl od těch levných pokožku nevysušuje a je hezky krémový. Na těle se ale hůře rozpouští a balení mi také nevyhovovalo. Gel se z obalu těžko dostával. Parfemace mi připomíná šeříky, což také dvakrát nemusím.

Koupila bych znovu? NE, alespoň ne v této parfemaci. 

3. Alverde tělové máslo ovocný sen 
Hurá! Konečně jsem spotřebovala nějaké to mazadlo na tělo. Tohle je u mě opravdu úspěch a ráda bych ještě spotřebovala alespoň jedno mazadlo do konce roku, ale nevím, nevím. Nicméně k samotnému máslu, máslo se hůře roztírá, ale poměrně dobře hydratuje. Vůně se mi moc nelíbila. 

Koupila bych znovu? NE, vadí mi horší roztíratelnost a parfemace mi také nevyhovovala. 

4. Cannaderm intime (recenze)
Konopná intimní emulze, u které jsem ze začátku měla problém s parfemací, ale nakonec jsem si na ni zvykla. Vlastnostmi mi emulze vyhovovala.

Koupila bych znovu? ANO, s emulzí jsem byla spokojená a dělala co měla. 

5. Hristina intimní gel jahoda (recenze)
Netradiční parfemace, přírodní složení to jsou výhody tohoto gelu. Nicméně vlastnostmi mě nikterak nezaujal, bohužel jsem se po jeho použití necítila úplně svěží.

Koupila bych znovu? NE, mycími schopnostmi mě nezaujal.

6. Saloos kokosový olej čokoláda (recenze
Tento produkt je za mě naprostá bomba. S tímto kokosákem jsem se ráda mazala a využívala ho i pro jiné účely, viz recenze. Rozhodně doporučuji vyzkoušet.

Koupila bych znovu? ANO, rozhodně si chystám pořídit další balení. 

7. Balea Teint Perfektion (recenze)
Tento krémík byl na to, že je to Balea za pár kaček moc fajn. Kdybych teď nevyhledávala přírodnější složení klidně bych si ho pořídila znovu. Pro mladší pleť můžu doporučit.

Koupila bych znovu? MOŽNÁ.

8. Bourjois Queen Attitude mascara volume
Tahle řasenka mě dost zklamala a už žádnou od Bourjois zkoušet nebudu. Volume tedy rozhodně neudělala, jen řasy trochu prodloužila, jinak nic. Neopadávala, nerozmazávala se a šla dobře odličovat

Koupila bych znovu? NE, efekt téměř nulový. 

9. Collistar ART design mascara 
Miniaturka řasenky, která má hodně velký kuželovitý kartáček. S kartáčkem se hůře manipuluje, jelikož je opravdu objemný. Řasy dělá moc pěkné, prodlouží a lehce zahustí. Řasy neslepuje.  

Koupila bych znovu? MOŽNÁ.

10. Rimmel korektor Match Perfection 010 Ivory 
Můj vůbec nejoblíbenější korektor na rozjasnění pod oči. Vyhovuje mi odstín, konzistence, krytí, prostě vše. Nemám mu co vytknout a pokud jste ještě nezkoušely, mrkněte se v drogerce po něm. 

Koupila bych znovu? ANO, rozhodně stojí za vyzkoušení. 

11. Dermacol maska s kyselinou hyaluronovou 
S maskou jsem byla spokojená, na pleti byla příjemná. Líbí se mi krémovitá konzistence, která na pleti nezasychá. Po očištění je pleť nacucaná, vypnutá, heboučká. Parfemace příjemná jako dětský krém. 

Koupila bych znovu? ANO, ráda si ji pořídím znovu. 

A to je z letošního předposledního spotřebováno vše.

Co jste spotřebovali vy? 

3 komentáře:

  1. Z tvých zmíněných produktů mám vyzkoušený pouze Rimmel korektor. Ráda bych zkusila něco od Canaderm, na tu emulzi jsem koukala, tak třeba si ji příště koupím.

    OdpovědětVymazat
  2. Cannaderm Intime jsem měla a byl to opravdu super výrobek. :-)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.