beautylifebyhana: Voňavé perličky Lenor Unstoppables

čtvrtek 15. prosince 2016

Voňavé perličky Lenor Unstoppables

Dnešní článek bude tak trochu z jiného soudku, než je u mě na blogu zvykem. Nebude o kosmetice, ale o proslulých perličkách na provonění prádla Lenor Unstoppables. Doufám, že tento článek uvítáte a pokud se rozhodujete, zda perličky vyzkoušet, pomůže Vám s rozhodnutím, zda koupit, nebo ne. 



Dlouhou dobu jsem zvažovala, zda perličky vyzkoušet nebo ne. Přeci jen se mi cena zdála trochu přehnaná a nechtěla jsem za "aviváž" utrácet tolik peněz, na druhou stranu je všichni tak chválili... Pak ale přišel projekt v rámci společnosti Trnd.cz a já samozřejmě neváhala a zkusila se přihlásit. Byla jsem vybrána mezi testery a s napětím očekávala balíček. Po několika dnech zazvonil kurýr a předal mi už na dálku vonící balíček, který obsahoval plné balení a vzorečky pro mé přátele a známé. 


Hned jsem dala prát prádlo a čekala, jak bude po vyprání vonět. Perličky se do pračky dávají jako první, tedy ještě před vložením prádla. Poté přidáte prací prášek a můžete i aviváž, ale to já nedělám, aby se mi vůně nekombinovaly. Po otevření pračky se ven linula krásná svěží ovocno-květinová vůně. Při sušení prádla na sušáku provonělo perličkami vyprané prádlo celý byt. A vůně je cítit i při nošení prádla, a to opravdu intenzivně. Nejednou se mi stalo, že mi lidé říkali, co to tu tak pěkně voní. S vůní jsem naprosto spokojená. Perličky se v pračce bez problémů rozpustí a můžete je přidávat při praní jakéhokoliv prádla. 

Výhodou je i balení. V obchodě si můžete vybrat vůni lehkým zmáčknutím a přivoněním k uzávěru. Uzávěr navíc slouží jako odměrka. Na jedno praní byste měli použít jeden uzávěr (cca 18 g), přičemž by Vám celé balení vyšlo cca na 15 praček. Já dávám cca 3/4 uzávěru a i tak je prádlo nádherně provoněné. ;)



Jsem moc ráda, že jsem mohla tyto perličky vyzkoušet. Vzhledem k ceně bych je nedávala úplně do každého praní, ale na prádlo, na kterém mi opravdu záleží a chci, aby mi dlouho a krásně vonělo, je budu ráda používat. 

Zkoušely jste perličky Lenor Unstoppables? 

6 komentářů:

  1. Já jsem si je kupovala za své a jsem také spokojena. Mám růžové, tyhle modré mi bohužel nevoní, o zlatých uvažuji. Dávám jich ani ne půlku uzávěru a bohatě to stačí. Prádlo krásně provoní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně tato verze voní příjemně, ráda bych ještě vyzkoušela ty růžové. Vůně je opravdu intenzivní a dávat plné víčko mi přijde zbytečné.

      Vymazat
  2. da se nekde sehnat vzorecek? prosim posli mi na mail kde dekuji za to se podelim o to kde vyhrat chanel tady t jde http://brasty.cz/soutez dekuji!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde se dá sehnat vzoreček netuším. Já jsem je dostala v zásilce Trnd projektu.

      Vymazat
  3. už som na ne pozerala v obchode, ale ešte som neskúšala :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.