beautylifebyhana: Kosmetické novinky aneb new in listopad

pátek 4. prosince 2015

Kosmetické novinky aneb new in listopad

Hezký den, milé čtenářky,

v listopadu jsem se snažila za kosmetiku moc neutrácet, což se mi myslím i povedlo. Novinek tedy není tolik, ale přeci jen se mi tu pár kousků sešlo. Kromě mých nákupů v novinkách také naleznete balíček Weleda a sprchový gel od Avène ze serveru Blogerky.cz.


1. Avène jemný sprchový gel 
Na začátku měsíce listopadu mi přišel balíček ze serveru Blogerky.cz, který byl zaslán všem blogerkám, které psali recenzi na sjednocující krém, a v něm sprchový gel od Avène. Sprchový gel jsem zatím ještě nezkoušela, ale věřím, že bude vhodný pro citlivou pokožku a nebude vysušovat. 

Využila jsem akce v drogerii Teta na značku Nivea a pořídila si:
2. Nivea intimní sprchová emulze sensitive
Tuto emulzi jsem už měla a byla jsem s ní spokojená, takže se k ní opět vracím. 

3. Nivea tuhý deodorant powder touch
Chtěla jsem nějaký antiperspirant na prostřídání s Rexonou Maximum Protection. Ochrana proti pocení je samozřejmě slabší, ale zatím mi celkem vyhovuje. Vůně je čistá, příjemná. 

4. Nivea dětské ubrousky
Používám na cestách k odlíčení. Pokud nechcete tahat různé vodičky s sebou, tak si pořiďte tyto ubrousky. Jsou jemné, pevné a velmi pěkně odlíčí.

5. Ryor dvoufázová odličovací emulze (recenze)
Za mě zatím nejlepší odličovač co jsem kdy vyzkoušela. Navíc neobsahuje parabeny jako např. dvoufázový odličovač od Yves Rocher, který právě používám. K tomuto jsem se ráda vrátila. 

Od Lekarna.cz mi přišel krásný balíček s výrobky Weleda.
6. Vyživující olej na nehty a nehtovou kůžičku v tužce
7. Olejová tužka na zjemnění nehtové kůžičky
Výrobky pro Vás pečlivě testuji a ještě v prosinci se můžete těšit na recenzi. Můžu zatím prozradit, že olejíček určitě stojí za vyzkoušení. 

8. Parfém Jardin de Vie grenade 
Parfém je ukryt v jednoduchém, ale krásném flakonku. Vůně mi padla do noty a je ideální právě teď na podzim/zimu. Výdrž je na můj vkus trochu menší, ale jinak mu nemám co vytknout. Brzy čekejte samotnou recenzi.

9. Rakytníkový sprchový krém 
Sprchový krém je krásně krémový, dobře pění a hlavně vůbec nevysušuje. Vůni jsem si hned oblíbila, připomíná mi vůni vitamínu C a je naprosto skvělá. Nabíjí energií.  

A to by bylo z novinek pro tento měsíc vše.


Utrácely jste v listopadu, nebo jste šetřily na vánoční dárky?

11 komentářů:

  1. V listopadu jsem utrácela za obojí, ale v kosmetice jsem se trochu krotila :-) Doufám, že nějakou kosmetiku nadělí Ježíšek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že nadělí, ví, že jsi kosmetický nadšenec, takže na kosmetiku nemůže zapomenout ;)

      Vymazat
  2. Já jsem se snažila tolik neutrácet a spíš šetřit peníze na vánoce :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  3. Ryor odličovák je skvělý.. :-) Já už mám snad desáté balení :-)

    Mikulášské líčení – čert

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď druhé a určitě nebude mé poslední :)

      Vymazat
  4. Ten odličovák od Ryoru jsem taky měla a byla jsem s ním moc spokojená!

    Christmas Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Za ty nejnutnější věci jsem utrácela, ale doufám, že mi něco přinese Ježíšek, když jsem byla celý rok tak hodná. :D
    jennytailor

    OdpovědětVymazat
  6. Od Ryoru bych chtěla něco vyzkoušet.. :) Skvělé novinky.
    www.laleitr.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.