beautylifebyhana: Vůně dálného Orientu: Weleda Jardin de Vie Grenade

neděle 6. prosince 2015

Vůně dálného Orientu: Weleda Jardin de Vie Grenade

Hezký den, milé čtenářky,

v dnešním článku bych Vám ráda představila novinku od značky Weleda, a to přírodní parfém Jardin de Vie Grenade. Weleda nedávno přišla na trh se třemi variantami přírodních parfémů s vůní granátového jablka, růže a rakytníku. A jelikož víte, že ráda používám přírodní produkty, byla jsem nadšená, když mi eshop Lekarna.cz nabídl k vyzkoušení několik produktů právě od této značky. Od Weledy jsem měla pouze pár vzorečků, jinak jsem zatím nic nezkoušela, o to více jsem se těšila na testování novinek. Dnes se zaměříme na parfém granátové jablko a v následujících článcích Vám představím i ostatní novinky.


Flakonek, ve kterém je parfém ukryt, je jednoduchý, ale na mě působí vznešeným dojmem. Velmi se mi líbí barevná kombinace skleněné lahvičky s decentními popisky a vysoký, štíhlý flakonek. 


Jardin de Vie Grenade je přírodní parfém s ovocnými tóny pomeranče, davany (připomínající mango), květů Neroli a vanilky, která dodává vůni hloubku a smyslný nádech. Vůně by měla být bohatá, smyslná a inspirující. Připomínat by nám měla orientální vůni perských zahrad. Ve mně parfemace evokuje orient, vůni orientálních princezen. Vůně je kořeněná, sladší, ovocná a hodí se právě pro toto období (podzim/zima).

Hlava – pomeranč
Srdce – květy Neroli, davana
Základ – vanilka

Byla jsem hodně zvědavá, jak bude vonět vůně granátového jablka, a musím říct, že tahle vůně je přesně ta „moje vůně“ na zimu. Je kořeněná, sladší, ale přesto trochu odlehčená ovocnými tóny pomeranče, který je ve vůni opravdu znatelný. A přesně takovéto vůně v tomto období preferuji. Jediné, co parfému musím vytknout je slabší výdrž. Jelikož se jedná o čistě přírodní vůni, vůně nevydrží tak dlouho, jak bychom očekávaly. Na pokožce vydrží vonět cca 3 hodiny, z oblečení je cítit o něco déle.

Můžete mít ale dobrý pocit, že na sebe nestříkáte žádnou chemii. Vůně neobsahují žádná barviva, syntetické konzervanty, látky na bázi minerálních olejů ani umělou parfemaci.  Pokud tedy preferujete přírodní produkty, budou tyto parfémy to pravé pro Vás.

Složení parfému:
Alkohol, voda, limonen*, parfém*, linalol*, citronelol*, benzyl alkohol*, benzyl benzoát*, benzyl salicylát*, geraniol*, citral*, eugenol*, kumarýn*, farnesol*.
* z přírodních éterických olejů


Jedinou nevýhodou je tedy slabší výdrž, jinak tomuto přírodnímu parfému nemám co vytknout. Pokud máte rády přírodní složení a sladší kořeněné vůně určitě ho vyzkoušejte.

Z dostupných vůní mě zaujal i parfém s vůní rakytníku, jelikož sprchový gel ve stejné parfemaci jsem si úplně zamilovala. Všechny tři varianty parfémů můžete zakoupit na eshopu Lekarna.cz za 579 Kč.


Jaký je Váš oblíbený parfém v zimním období?

2 komentáře:

  1. Vypadá nádherně, já se těšila na tyto parfémy Weleda a určitě si nějaký pořídím :)

    Christmas Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou lákavé, zajímala by mě ještě rakytníková vůně. :)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.