beautylifebyhana: Novinky v drogeriích II

středa 25. listopadu 2015

Novinky v drogeriích II

Hezký den, milé čtenářky,

jelikož u Vás měl předchozí článek o novinkách v drogeriích úspěch, rozhodla jsem se tento typ článků přidávat častěji. Otevírám tak novou rubriku "Novinky v drogeriích". Regály se už začínají plnit vánočními balíčky a nejen o těch budou dnešní novinky. 


V drogeriích se objevila vánoční limitka od Essence Merry Berry, která obsahuje moc pěkné odstíny laků na nehty ve velmi zvláštních lahvičkách. Dále dva odstíny očních stínů, rozjasňující pudr, tři odstíny rtěnek, voňavý zlatý pudr a vůni do vlasů. 


Novinkou od Max Factor jsou nové dlouhotrvající rtěnky Lipfinity, které jsou k dostání v sedmi líbivých odstínech.


Dále tu mám pro Vás jeden nekosmetický TIP. V Dmku jsem narazila i na velmi pěkné diáře.


Milovníky koupelí by mohla zaujmout tato koupelová srdíčka od Baley, která jsou vhodná i jako dárek. Vidím je v Dmku poprvé.


Ve vlasové péči jsem našla také jednu novinku a to novou vlasovou řadu od Elséve pro oslňující lesk. Řada obsahuje šampon, kondicionér, masku a sprej. 


Teď už přejdeme k vánočním balíčkům. V nepřeberném množství balíčků mě zaujal balíček od Balea Luxury Purple moments


Dalším tipem pro milovníky koupelí je dárkové balení koupelových koulí opět od Baley


Za nákup v hodnotě vyšší než 500 Kč teď v DM dostanete krásnou dárkovou krabici s jmenovkou. Pokud máte ve svém okolí děti nebo nadšence do Mimoňů, určitě nešlápnete vedle s dárkovým balením v podobě postavičky Mimoně. V levém horním rohu potom můžete vidět adventní kalendář Balea


Posledním tipem je dárkové balení s elektrickým pilníkem Scholl, který obsahuje ještě krém na nohy. Balení je výhodné (799 Kč) a pilník mohu vřele doporučit. Pokud jste ještě nečetly recenzi, mrkněte tady

Jaké novinky zaujaly Vás?

9 komentářů:

  1. Rtěnky MF bych ráda vyzkoušela. Koupelové věci Balea jsem viděla ve Vídni a jsem ráda, že dorazily k nám. Diáře jsem v drogerii ještě nepotkala, ale ten motýlkový jsem koupila v knihkupectví :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na ten adventní kalendář jsem zrovna včera v DM koukala. :D Vypadla zajímavě. Ty diáře jsou vážně super.
    JENNYTAILOR

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek :) Essence mě moc nezaujala tentokrát, ale ty diáře jsou například moc pěkné, na ty jsem taky koukala :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Ta limitka od Essence se mi líbí, bohužel jsem ji zatím u nás nikde neviděla :(

    OdpovědětVymazat
  5. U nás bohužel tahle limitka od Essence není, což je škoda. Taky mne zaujaly ty diáře, ale protože jsem si přála nějaký pod stromeček, tak si žádný nekoupím a nechám se překvapit, co mi donese Ježíšek.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně se mi líbí limitka Essence, kteoru jsem kupodivu i sehnala :D. Zatím jsem si odnesla jednu rtěnku, ale chtěla bych ještě jednu a pak možná i tu vůni do vlasů
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  7. Já prostě miluju tu novou limitku essence a ne a ne na ni narazit :/

    OdpovědětVymazat
  8. Včera jsem také byla v DM, ale ty koupelová srdíčka od Baley jsem tam neviděla. Vypadají dobře :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Darkove balicky se mi hodne libi. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.