beautylifebyhana: Weleda: Rakytníkový sprchový krém

středa 23. prosince 2015

Weleda: Rakytníkový sprchový krém

Krásné odpoledne, milé čtenářky!

Věřím, že přípravy na Vánoce máte už zdárně za sebou a máte tak čas i na chvilku pro sebe. Ještě než nastane slavnostní atmosféra Štědrého večera a budeme si užívat pohody s rodinou, mám tu pro Vás recenzi na jeden skvělý sprchový krém. Sprchové gely/krémy Vám v recenzích často nepředstavuji, ale tento stojí opravdu za to a bylo by škoda Vám o něm nenapsat. Co je tedy na povzbuzujícím rakytníkovém sprchovém krému Weleda tak skvělého? 


Sprchový krém obsahuje pravé éterické oleje z pomerančů, mandarinek a grapefruitů uzrálých na slunci. Ve složení nalezneme rakytníkový a sezamový olej, které pěstí pokožku těla již během sprchování. Vůně sprchového krému byla první věc, která mě naprosto uchvátila. Krásná citrusová vůně, ale žádná přehnaná, ale jemná, lehce zastřená. Vůně Vás přímo nabije energií. Připomíná mi céčko. 


Konzistence je krémovitá, středně hustá, na můj vkus by mohla být ještě o malinko hustší. Pěnivost je menší než u chemických gelů, ale nevadí mi. Pokud použijete houbičku, tak vykouzlíte krásnou pěnu. ;-) U sprchových gelů je pro mě důležité, aby pokožku nevysušoval. Krém díky obsahu různých olejů pokožku vůbec nevysušuje, po osprchování je krásně jemná a hydratovaná. A vy se cítíte svěže a čistě. Vůně je z pokožky lehce cítit i chvilku po osprchování. 


Cena sprchového krému je vyšší, za balení 200 ml zaplatíte kolem 200 Kč. Pokud chcete své pokožce dopřát luxus v podobě přírodního bio sprchového krému, s radostí Vám rakytníkový sprchový krém doporučuji. 

Zakoupit ho můžete na eshopu Lekarna.cz, kterému děkuji za poskytnutí sprchového krému k recenzi. 

Celkové hodnocení: (5/5)


Zkoušely jste některý sprchový krém z nabídky Weleda?

9 komentářů:

  1. Sprchový krém jsem taky měla, ale ten zelený citrusový a byl báječný, hlavně jeho vůně!

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
  2. Ta vůně musí být božská!!

    Přeji ti Krásné a veselé Vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Sprchové krémy Weleda, jsou top 1 v sprchových produktech vůbec, jsou absolutně skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Presne tento som mala a bol úasný. Weleda má naozaj kopec skvelých produktov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem zatím jen pár výrobků a se všemi jsem byla velmi spokojená :)

      Vymazat
  5. Jeste jsem nezkousela, mela jsem jen vzorecek samponu coz ten byl primo bozsky.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím, vypadá moc hezky už na první pohled. Právě koukám, co nového vyzkouším :). Koukala jsem na tento sprchový olej: http://www.originalatok.cz/slevy/sprchovy-olej-tea-tree-500-ml.html - mám moc ráda tea tree. A navíc, koukněte na účinky: http://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-trendy-krasa/338292/zazrak-jmenem-tea-tree-funguje-na-akne-rust-vlasu-i-na-puchyre.html. Každopádně i ten rakytník mě láká. Tak uvidím, co vyhraje :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.