beautylifebyhana: Yves Rocher: Expresní odličovač s chrpou

pátek 11. prosince 2015

Yves Rocher: Expresní odličovač s chrpou

Hezký den, 

dnešní recenze bude věnována proslulému dvoufázovému odličovači očí s chrpou do Yves Rocher. Tento odličovač jsem měla v plánu vyzkoušet, takže když byl nabízen za pět účtenek na Dnech Marianne, neváhala jsem a vybrala si ho. Udělala jsem dobře?


Spousta blogerek tento odličovač miluje, takže jsem se na něj opravdu těšila. Balení je z pevného plastu, uzávěr je šroubovací, což je trochu nepraktické, ale dávkovací otvor je malinký, takže se nemusíte bát, že by Vám vyteklo celé balení. Odličovače se Vám na tamponek dostane jen potřebné množství. Odličovač se skládá z modré olejové složky a průhledné vody. U některých dvoufázových odličovačů jsem se setkala s tím, že po promíchání se obě složky ihned oddělují zpět. U tohoto tomu tak není, obě složky zůstanou nějakou tu dobu spojené, takže na tamponku nemáte jen jednu z nich. 

Teď už k samotnému odličování. Přípravku stačí dát na tamponek trochu, pak přiložit na oko a chvíli počkat. Za chvíli už vcelku snadno stáhnete veškerý make-up. Nicméně nečekejte, že jen přiložíte tamponek a veškerý make-up bude zázrakem pryč. Oceňuji, že v očích vůbec neštípe a mastný také příliš není. Oční okolí nikterak nevysušuje, naopak ho hydratuje. Přípravek je vyvinut pro citlivé oči a nositelky kontaktních čoček.

Co musím odličovači vytknout je složení. Bohužel se ve složení vyskytují dva parabeny: methylparaben a ethylparaben


S výrobkem jsem po odličovací stránce celkem spokojená, ale čekala jsem na základě pochvalných recenzí asi trochu víc. V očích mě nepálí. Ve složení mi vadí parabeny. Záleží tedy na Vás, jak moc složení řešíte, ale od této značky bych čekala přírodnější produkt. Pro mě stále zůstává nejlepší dvoufázový odličovač od Ryoru. Tento bych si už znovu nepořídila.

Celkové hodnocení: (3/5)


Odličovač seženete v obchůdkách Yves Rocher nebo na jejich eshopu. Běžná cena za 125 ml je 199 Kč, ale často můžete využít různých akcí. Momentálně je na eshopu s 30 % slevou. 

Patří tento odličovač mezi Vaše oblíbence, nebo máte jiného favorita?

9 komentářů:

  1. Joo složení tato kosmetika nemá tolik přírodní jak se dělá :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela dost mi to vadí, protože si hraje na "přírodní" kosmetiku a výsledek...

      Vymazat
  2. Mně tento odličovač vůbec nevyhovoval, ani dobře neodličoval. YR se tváří jako přírodní,ale ve skutečnosti to je obyčejná chemie. Jenom jejich bio řada je bez parabenů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě také nepřijde úžasný, jak většina lidí tvrdí. Navíc už jen kvůli těm parabenům si ho znovu nepořídím. Ve stejné cenové relaci jsou k dostání mnohem lepší odličovače.

      Vymazat
  3. Dvoufázové odličovače používám ráda. Ale tenhle mi moc nesednul.. :(

    The World Of Makeup

    OdpovědětVymazat
  4. Hm Hm, a to jsem po něm koukala. Asi zkusím jiný. Docela mě láká dvoufázák od Nivea :)

    OdpovědětVymazat
  5. To složení mi taky celkem vadí, protože jak píše Jana nahoře, značka si hraje na přírodní, ale to složení už tak moc nevypadá. Jinak ze začátku jsem s odličovákem měla problém, vůbec mi nesedl, ale po pár měsících používání jsem si na něj zvykla, každopádně bych si ho znovu už nekoupila.

    Aussie Take The Heat

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám zkušenost, odličuju se micelárkama převážně :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.