beautylifebyhana: Look Out od Astor

neděle 2. února 2014

Look Out od Astor

Hezký den, milé čtenářky,

dnes Vás čeká recenze na řasenku Look Out od značky Astor. Hned na úvod se přiznám, že zrovna velký vyhledávač značky Astor nejsem (budu ráda, když mi napíšete do komentářů, zda používáte dekorativku Astor, a jak jste spokojené), ale když jsem zahlédla řasenku v DM knížce za krásných 99 Kč, řekla jsem si proč ji nezkusit, navíc když má mnou oblíbený umělý kartáček.


Řasenku vlastním v odstínu 800, což je uhlově černá barva. Řasy jsou po namalování dokonale černé. Obal je velmi sympatický, černá se zlatou je prostě neodolatelná. ;) Kartáček je pružný, umělohmotný a s poměrně řídkými štětinkami. Štětinky jsou na dvou stranách delší a na dvou kratší. S kartáčkem se mi velmi dobře pracuje. Z počátku se na kartáčku zachycuje sice více barvy, ale s postupným ubýváním řasenky, ubývá i zachycování na kartáčku. Řasy rozhodně prodlouží, ale zahuštění moc nečekejte. Netvoří žmolky, neopadává, ani řasy nijak dramaticky neslepuje. 





TIP: Pokud máte dostatek bodů a chcete ušetřit najdete tuto řasenku v aktuální 150 bodové slevové knížce DM za krásných 99 Kč.

Celkově jsem s řasenkou spokojená, řasy zvýrazní a prodlouží. Jediné co mi vadí je nabírání většího množství barvy na kartáček. 

celkové zhodnocení: (4/5)


Jakou řasenku(y) používáte právě teď?

6 komentářů:

  1. Mě kosmetika Astor taky moc neláká, takže ti asi nic neporadím. Řasenka ale vypadá moc pěkně. Hezky napsaná recenze. :)

    Klara's Candle

    OdpovědětVymazat
  2. Look out je moja oblubená. Podla mna jedna z najlepšich :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji v podstatě nemám také co vytknout. V této cenové kategorii určitě velmi dobrý kup.

      Vymazat
  3. Look out je moje nejoblíbenější řasenka. Že nabírá větší množství barvy beru jako plus, protože mi řasy zahustí. Jen mi vadí, že se tolik rozmazává:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nepřišlo, že by se rozmazávala, akorát ke konci už trochu více opadávala, ale to je tím jak byla už malinko vyschlá.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.