beautylifebyhana: Kosmetické novinky, které mě zaujaly

neděle 23. února 2014

Kosmetické novinky, které mě zaujaly

Hezké nedělní odpoledne, milé čtenářky,

dnešní článek bych ráda věnovala kosmetickým novinkám, které se v poslední době objevily v drogeriích, a které bych si ráda pořídila.




1. Garnier micelární voda
První novinka, která mě zaujala a kterou si určitě pořídím je micelární voda od Garnieru. Jak všichni dobře víte po slavné Biodermě se na trhu v posledních měsících začaly objevovat nové a nové micelární vody. Žádná mě však nezaujala natolik, že bych si ji chtěla pořídit. Při odličování používám už léta pleťovou vodu a pleťové mléko + odličovač očního makeupu, občas nějaké to tonikum, ale micelární vodu jsem ještě nezkoušela. S Garnierem se to, ale změní. :D

zdroj

2. Rimmel rtěnka Moisture Renew
Další novinka, která mě zaujala je rtěnka od Rimmelu. Rtěnky od Rimmelu jsou u blogerek celkem oblíbené. Já jsem zatím žádnou nezkoušela (víte jak to mám s rtěnkami). Nejvíce mě zaujal odstín 200 Latino krásná růžovoučká barvička. 



3. Nivea Tělové mléko do sprchy kakao a mléko
Nivea po uvedení dvou variant tělových mlék do sprchy přišla s dalšími třemi variantami, a to krémové tělové mléko, kakao a mléko a med a mléko. Mě nejvíce zaujala kombinace kakaa a mléka. Toto mléko obsahuje kakaové máslo a je určeno pro normální až suchou pleť. Nejdříve mě moc tělová mléka do sprchy nenadchla, ale nakonec jsem si přeci jen jedno balení pořídila a musím říct, že jsem s ním celkem spokojená. Využívám ho hlavně, když jsem líná se mazat klasicky. Ve sprše se na mokrou pokožku mléko mnohem snadněji a rychleji natírá a pak už stačí jen opláchnout a je to!

zdroj

4. Garnier deodorant NEO
Další novinkou od Garnieru jsou deodoranty NEO. Jde o krémové deodoranty. Výrobce uvádí, že jde o texturu suchého krému, jež okamžitě schne, nezanechává hrudky ani žádné skvrny. Jsou dostupné v 6 variantách,  pět jich je s parfemací a jeden bez. Zatím nemám svého favorita, ale plánuji nějaký vyzkoušet.
zdroj

5. Schwarzkopf Gliss kur million gloss
Z vlasové péče mě zaujala novinka od Schwarzkopfu, konkrétně šampon a kondicionér z řady Million gloss. Je to řada učená pro matné vlasy, kterým by měla dodat dlouhotrvající lesk a vlasy uhladit. První co mě na první pohled zaujalo je líbivý obal.  

zdroj

6. Dermacol sprchový gel karibský sen
Další přírůstek do rodiny Aroma ritual. Tentokráte ananaosvo-kokosový sprchový gel - Karibský sen. Sprchové gely Aroma ritual jsem si oblíbila a jsou to moje nejoblíbenější sprchové gely. Zatím jsem se s tímto v drogerii nepotkala, ale až ho uvidím, tak určitě vyzkouším jak voní a pokud bude příjemný, tak poputuje do mého košíku. 

zdroj

Jaké novinky zaujaly v poslední době Vás?

6 komentářů:

  1. Tělové mléko do sprchy jsem ještě nezkoušela, ale ty nové varianty vypadají dobře. I nový Dermacol.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě ty nové varianty nalákaly a to kakaové nejvíc.

      Vymazat
  2. Mléko do sprchy vypadá hrozně lákavě! Takové kakaové věci miluji:)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow nové mléko do sprchy :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.