beautylifebyhana: Máte rádi Niveu?

čtvrtek 13. února 2014

Máte rádi Niveu?

Hezký večer, mé milé čtenářky!

Jak už samotný název napovídá, dnešní článek bude o Nivei. O značce, o které slyšel snad každý. Jedni ji milují, jiní nenávidí. Asi jako každá jiná kosmetika má své zastánce a i své odpůrce. Klasická Nivea v plechu se stala fenoménem a byla již součástí péče našich babiček. Pro ty, co mají rádi Niveu, mám dnes malý tip. 


Nedávno jsem si objednala za nasbírané body tyto dva rozkošné hrnečky. :o) 

Možná o tom víte, možná to pro Vás bude novinka - Nivea pro věrné zákazníky založila klub. Do klubu se můžete zaregistrovat tady. K tomu, abyste byli zaregistrováni vyplníte krátký vstupní dotazník a zašlete poštou 4 kódy z výrobků Nivea (doporučuji tuhá mýdla - za ty je nejméně bodů - tyto body se nepočítají do věrnostního programu, slouží pouze k registraci). Pak už jen stačí vyčkávat na úvodní zásilku od Nivei, ve které Vám přijde věrnostní kartička a začít sbírat bodíky. Po zaregistrování klientského čísla, které Vám přijde poštou se dostanete do svého účtu a zde si můžete sledovat své aktuální bodové konto. Na těchto stránkách také naleznete kalkulačku na body (každý výrobek má jinou bodovou hodnotu. Čárové kódy se sbírají ze všech výrobků, ze kterých jde odlepit či odstřihnout (POZOR krabičky vyjma tuhých mýdel se zasílají celé!). Já jsem se zaregistrovala asi před dvěma roky a už jsem čerpala výhod klubu. A jaké to jsou?

  • účast v zajímavých soutěžích o ceny nebo o body
  • sbírání bodů z výrobků Nivea nebo ze soutěží a následně vybrání odměny z katalogu
  • slevy u vybraných partnerů 
  • možnost objednat si diář 
  • 2 krát ročně zaslání časopisu Modrobílý svět + vzorečky
  • přáníčko k narozeninám
Snad jsem na nic nezapomněla... ;)


V časopise naleznete řadu zajímavých článků, novinek z klubu, soutěží a kosmetických tipů.

V polovině roku jsou členi klubu vyzváni, aby hlasovali o vzhledu diáře. Ten si pak mohou objednat nebo se nechat odměnit 5 body. 



Odměny z katalogu jsou obměňovány jednou za dva roky. Kromě toho se v létě a zimě objevují limitované edice dárků. Pro toho, kdo kupuje výrobky Nivea, je to jistě milá odměna navíc. 

A tady jsou odměny z aktuálního katalogu...



A zbylé dárky z limitované edice: (součástí myslím byly ještě rukavice)




Jste členkami Nivea klubu? Jaký máte postoj k Nivee?

14 komentářů:

  1. tiež som v Nivea klube a poctivo zbieram bodíky :) mám rada keď robia spoločnosti takéto odmeňovacie programy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak to jsem ani netušila , že Nivea něco takového má, ale ráda toho využiji a zaregistruju se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsi se dozvěděla něco nového. Určitě se zaregistruj.

      Vymazat
  3. jasneee modry hrneček mi tiež prišiel :))niveu mam rada

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem nevěděla, že je Nivea klub. Ten hrníček je úžasnej! :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem přišla s něčím pro Tebe novým. Pokud máš ráda Niveu a používáš ji, tak se zaregistruj a hrneček může být Tvůj. ;o)

      Vymazat
  5. Mě se líbí hrnečky a ponožky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ten hrncek je prenadherny(o; milujem bodky(o;

    gomistories

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.