beautylifebyhana: Spotřebováno leden

pátek 31. ledna 2014

Spotřebováno leden

Krásný páteční den všem,

leden utekl jako voda a je čas se poohlédnout, kolika produktům a jakým jsem udělala pápá. První novoroční spotřeba není nikterak veliká, ale přeci jen se pár produktů našlo. V lednu jsem hodně spotřebovávala různé vzorky, takže se na plná balení moc nedostala. 


1. deodorant Playboy Play it lovely...
Minulý měsíc jsem spotřebovala jeho kolegu, který mi voní o malinko více než tento. Nicméně i tato vůně je mi příjemná, je ale hodně sladká. Velké pozitivum tohoto deodorantu je jednoznačně jeho výdrž. Vydrží vonět opravdu dlouho. 

Celkové zhodnocení: U vůní je těžké někomu nějakou doporučovat, záleží opravdu na tom, co komu voní. Těm, co mají rádi těžší a sladší vůně, by mohla vonět. Já bych si ji v budoucnu klidně znovu koupila. 

2. Balea Peeling Indian Chai
O tomto "legendárním" peelingu jistě řada z Vás četla několik pozitivních recenzí. Je z limitované edice, ale každoročně se během zimních měsíců objevuje v regálech DM. Já se se svou zkušeností přidávám do řady těch, kteří si tento peeling vychvalují. První co se mi na něm líbí je samozřejmě jeho vůně. Peeling je krémové konzistence a částečky v něm nejsou ani jemné ani hrubé, tak akorát. Používala jsem ho cca jednou za týden, takže vystačí na hodně dlouho. Navíc cena byla neuvěřitelná - pouhých 23 Kč.

Celkové zhodnocení: S peelingem jsem byla velmi spokojena a až se zase objeví, tak si ho pořídím. 

3. sprchový gel Radox milk & berries
Sprchový gel splňuje svoji mycí funkci dokonale. Gel má krémovou konzistenci a nádherně pění. Vůně je hodně sladká a dost intenzivní, což mi po delším používání začalo být trochu protivné. Pokožka voní i chvíli po osprchování.

Celkové zhodnocení: S gelem jsem spokojená, nevysušuje pokožku a krásně pění, ale příště bych si vybrala jinou vůni, tato je na mě moc sladká a intenzivní. Celkově jsem s gely od Radox spokojená. 

4. Nonique balzám na rty Extreme energy
Od tohoto balzámu jsem očekávala větší zázraky. Z počátku se mi zdál na hydrataci vcelku dobrý (takový průměrný balzám), ale po čase, když jsem ho teď začala používat na popraskané rty, nestačila jsem se divit. Po nanesení mě začaly rty štípat. Nehledě na jeho vůni, která mi zrovna dvakrát příjemná není. Přijde mi strašně umělá (na to, že to má být bio?). Ke konci se mi dokonce zadrhlo vysunování balzámu, takže už ani nezjistím, zda jsem zcela na dně.


Celkové zhodnocení: Ve stejné cenové hladině se najdou lepší balzámy. Po tomto už se vícekrát neohlédnu. Byl pro mě zklamáním. 



5. Rene Furterer Paris OKARA active light (vzoreček) 

Jak už jsem psala minule, je to úžasně vonící maska pro blonďaté vlasy. Po umytí maté vlasy krásně provoněné, uhlazené a nejsou zplihlé. 

Celkové zhodnocení: Maska je opravdu skvělá, ale nechce se mi za masku tolik utrácet.


Jak jste na tom se spotřebou vy? Znáte některý z produktů?

3 komentáře:

  1. Na ten peeling jsem cetla samy dobry recenze a vzdy, kdyz jsem sla do Dm tak jsem na nej zapomnela.
    Jinak tenhle mesic mam spotrebu docela velkou, mela jsem dost zbytku uz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď mám také hodně věcí téměř na dně, ale už jsem je za leden nestihla dopotřebovat. Jestli na peeling někdy natrefíš, tak si ho určitě pořiď.

      Vymazat
  2. Playboy mám hrozně ráda, vůně mají vždycky skvělé:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.