beautylifebyhana: Spotřebováno březen

neděle 31. března 2013

Spotřebováno březen

Hezkou sváteční neděli!

Měsíc nám utekl zase jako voda a očekávané jaro nikde. Spíše to vypadá, že slavíme Vánoce, než Velikonoce. I dnes bych Vám, jak už jste v této rubrice zvyklé, ukázala, co se mi podařilo za měsíc březen vypotřebovat. Za tento měsíc to bylo celkem 5 výrobků.

Do komentářů mi můžete napsat, zda takovéto články máte rády. 



1. Sprchový gel Avon senses With Love
Tento sprchový gel jemně voní, nevím přesně k čemu bych vůni přirovnala, je taková, řekla bych, květinová. Gel splní základní funkci - umyje. Nicméně mi přijde, že pokožka je po použití sušší. Pár gelů od Avonu jsem vyzkoušela a až na vůni se od sebe moc neliší. Pokud nedostanu nějaký další jako dárek, tak gel z Avonu si už další pořizovat nebudu.

Celkové zhodnocení: Pro osprchování jednou za čas špatný rozhodně není, ale při dlouhodobém používání by mi pokožku příliš vysušoval. 

2. Nivea extra jemný odličovač očních partií (recenze)
Určitě by se na trhu našel lepší odličovač, ale i tento mi vyhovuje. S odstraněním běžné řasenky si vcelku dobře poradí. Oči nikterak nedráždí a příjemně voní. Momentálně zkouším jiný odličovač, ale klidně se k tomuto zase někdy vrátím. 

Celkové zhodnocení: Mně k odlíčení očních partií bohatě postačuje, určitě se nemusíte bát ho vyzkoušet. Nicméně zatím budu zkoušet další. 

3. Řasenka Avon super extend Extreme mascara (recenze)
Tady se konalo velké překvapení. Žádnou jinou řasenku od Avonu jsem dříve nevyzkoušela, ale tato mě mile překvapila. Krásně zvýrazní řasy, aniž by je slepovala nebo by se tvořily žmolky a to i po půl roce používání. 

Celkové zhodnocení: Pokud máte rády umělohmotné kartáčky, tak bude to pravé pro Vás. Můžu ji jen DOPORUČIT. 

4. Pleťová voda Synergen fruity flirt (recenze)
Na této vodě mi vadí především silná vůně. Z pleťové vody je výrazně cítit přítomný alkohol. Kdo nemá citlivou pleť, tak službu určitě splní a je navíc za pár korun. 

Celkové zhodnocení: Kdyby z ní nebyl tak intenzivně cítit alkohol, nebyla by vůbec špatná. Avšak právě kvůli intenzivní vůni se pro mě favoritem nestala a už si ji znovu nekoupím. 

5. Lak na vlasy Wella forte 
Tento lak jsem si oblíbila a další už je doma. :o) Vlasy si nelakuji moc často, ale občas je potřeba vlasy trochu uspořádat, aby "nelítaly" všude kolem. Vlasy po aplikaci nemám slepené, ale i tak jsou vcelku dobře fixované (nemám ráda tvrdé vlasy po nanesení některých laků). Jako bonus mi lak příjemně voní.

Celkové zhodnocení: Pokud netoužíte po vlasech tvrdých jako hřebíky, tak by to pro Vás mohl být ta správná volba. Já jsem s ním naprosto spokojená. 

2 komentáře:

  1. Já dostala od kamarádky na Vánoce taky řasenku od Avonu a byla jsem překvapená, že není vůbec špatná.

    OdpovědětVymazat
  2. já mám tyto články snad nejradši:) z těchto tvých vypotřebovaných produktů ale nemám zkušenost s ničím, možná jsi mi ale dala tip na další oční odličovač, který se nebudu bát koupit a vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.