beautylifebyhana: Objednávka z parfums.cz a Dermacolu

sobota 23. března 2013

Objednávka z parfums.cz a Dermacolu

Hezké sobotní odpoledne!

Možná si mnohé z Vás všimly, že  se v postranním panelu objevila ikonka odkazující na eshop parfums.cz. Nedávno mi byla nabídnuta spolupráce a tak jsem si řekla, proč ji nepřijmout... Byl mi tentokrát nabídnut poukaz na objednání produktů dle vlastního výběru. A co jsem si objednala můžete vidět níže.


1. štětec na tvářenku BrushArt
2. Dvoufázový oční odličovač voděodolného make-upu 
3. Nonique oční sérum Tropic 
4. Nonique balzám na rty s vůní grapefruitu
5. dárek k nákupu - vzorek EDT Puma i'm going


Dále jsem tento měsíc využila skvělé akce pro nově registrované na e-shopu značky Dermacol. 


1. osvěžující čistící pleťové tonikum
2. Kompaktní pudr "krajka" - odstín 2
3. UV nadlak - vysoký lesk
4. dárek k nákupu - vyhlazující báze pod make-up + vzorečky


Máte s některým z produktů zkušenosti?

5 komentářů:

  1. Ten pudr jsem si taky objednala a jsem na něj zvědavá, protože jsem ho ještě neměla.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem si objednala pudr (odstín 3)... A moc mě nenadchl, víc mi sedí stay mate od Rimmelu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stay matte je můj oblíbený, ale říkala jsem si, že vyzkouším zase jiný. Tak uvidíme, jak mi bude sedět.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Já jsem s ním spokojená. Má krásně jemné štětinky. ;)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.