beautylifebyhana: Sicilská pistácie

čtvrtek 21. března 2013

Sicilská pistácie

Nedávno byla v Albertu akce 1+1 na sprchové gely Dermacol Aroma Ritual. I když mám zásoby sprchových gelů snad nekonečné, této nabídce jsem neodolala. Pořídila jsem si další dva do sbírky. Dnes však bude řeč o revitalizačním sprchovém gelu Sicilská pistácie, který už mám doma od Vánoc. Potěšení ve sprše mi dělá poslední měsíc. 

Sprchových gelů v řadě Aroma Ritual je spoustu. Určitě už je všichni dobře znáte a mnohé z Vás už i některé vyzkoušely. Sprchové gely mají jedno společné - intenzivně voní.


Sprchový gel nádherně voní stejně jako tělové mléko, na které jsem psala recenzi ZDE. Pokud máte rády pistácie, tak to bude něco pro Vás. Sprchovat se s ním je opravdu radost a hnedka máte lepší náladu. Gel je průhledný a hustější, ale tak akorát, jak má gel být. Pokožka po sprchování není vysušená, ale bohužel už moc nevoní.  Vůně je intenzivně cítit pouze během doby sprchování. Nicméně většinou se stejně mažu i tělovým mlékem (teď konkrétně také pistáciovým), takže si vůni prodloužím. Ke sprchování nepoužívám houbičku, ale i tak gel krásně pění a myje. 

Hned po první aplikaci jsem si gel zamilovala a už se těším, až vyzkouším ty další. Myslím, že u těchto sprchových gelů dlouho zůstanu. Zatím nejvoňavější sprchový gel, který jsem vyzkoušela. :-)

Na eshopu dermacol.cz zakoupíte gel za 59 Kč, ale zakoupíte ho i skoro v každé drogerii. 

TIP: Pokud o tom ještě nevíte, je na e-shopu akce. Za registraci dostanete 200 Kč hned na první nákup a pokud nakoupíte ještě za 100 Kč dostanete k nákupu dárek. Když nakoupíte za 300 Kč a více dostanete 100 Kč na další nákup. Bližší informace TADY.

Dávám mu plný počet bodů, i když by bylo fajn, kdyby gel i po osprchování více voněl. 


celkové hodnocení:          (5/5) 


Vyzkoušely jste už některý z gelů nebo plánujete vyzkoušet? Jaký máte nejraději?

3 komentáře:

  1. Já si teď z té akce objednala tělový krém s vůní belgické čokolády a pomeranče, tak se na něj těším :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj milá Hanďo, sprcháč vypadá naprosto úžasně...mám chuť ho ochutnat...tedy vyzkoušet ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.