beautylifebyhana: Laky MUA v akci

čtvrtek 14. března 2013

Laky MUA v akci

Dnešní článek bude o lacích na nehty MUA odstín 3 (růžovo-červeno-fialová) a odstín 11 (stříbrná). Hned v úvodu musím říct, že jsem byla mile překvapena. 



Oba dva dobře kryjí už v jedné vrstvě. Nicméně já vždycky dávám vrstvičky alespoň dvě. Růžová barvička laku je krásná, přesně takovou jsem si podle e-shopu představovala. Stříbrný lak se mi zdá spíše na zdobení, než že bych si jím nalakovala všechny nehty. Štěteček je širší, takže na nalakování stačí dva tahy. Co je trochu nepraktické je víčko ve tvaru krychle. Do ruky je příliš široké, ale i na to se dá zvyknout :) U stříbrného laku se mi zdá docela ostrý štěteček, proto je lepší lakovat s více namočeným štětečkem, aby se netvořily rýhy. Konzistence obou laků je tak akorát. Schnutí rychlé a výdrž bohatě dostačující - cca 4 dny. 




Laky se vyrábí v mnoha odstínech a  pořídíte je na oficiálním e-shopu za 1 libru (30 Kč).

Co na laky říkáte? Líbí? Nelíbí?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář.