beautylifebyhana: New in březen

pondělí 1. dubna 2013

New in březen

Dnes mám pro Vás jen krátký článek o novinkách za měsíc březen. Celkem jich bylo, pokud počítám i štětec, 17, což je poměrně velké číslo. Myslím, že příští měsíc bych se měla krotit... :o)


1. Dermacol sprchový gel - hrozny s limetkou
2. Dermacol srpchový gel - vodní meloun
3. antiperspiratnt Lady Speed Stick invisible
4. make-up Maybelline Affinitone - odstín 09 opal rose
5. korektor Maybelline Affinitone - odstín 02 natural 
6. řasenka Astor Look out
7. Nivea regenerační noční krém pro normální až smíšenou pleť
8. antiperspirant Lady Speed Stick Aloe sensitive
9. šampon Pantene Pro-V aqua light


A co už znáte...





Jaké novinky přibyly ve Vašem kosmetickém arzenálu?

4 komentáře:

  1. taky jsem si koupila ten šampon pantene... a po vychvalování Rendy z Ordinary Life, jsem od něj asi čekala trochu víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem si ho stejně jako ty po přečtení chválící recenze od Rendy. Zatím jsem ho nezkoušela (spotřebovávám zásoby...) tak uvidíme, jak sedne mně.

      Vymazat
  2. Ty sprcháče od Dermacolu jsou skvělé ! Doma mám pomeranč s čokoládou a teď jsem si od nich objednala ten pistáciový :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.