beautylifebyhana: Oční stíny s-he stylezone

úterý 16. října 2012

Oční stíny s-he stylezone

Hezký večer,

omlouvám se za větší prodlevu mezi články, ale ve škole je toho teď hodně, tudíž momentálně moc nestíhám. Dnes jsem si pro Vás připravila krátkou recenzi na trojbarevné zelené oční stíny od privátní značky DM.



Tyto oční stíny mám už asi rok. Líbily se mi barvičky a dávám také přednost vícebarevným očním stínům, se kterými se dá oční víčko vystínovat. Ve stínech jsou obsaženy drobounké třpytky, díky kterým je oční víčko hezky rozjasněné. Stíny nejsou úplně práškové, mají trochu mastnější konzistenci. Na víčko se dobře aplikují a nepráší. Bez podkladové báze mi na víčku vydrží zhruba půl dne. Co se týče pigmentace, tak ta není moc intenzivní. Pro lepší výraznost se musí nanést více vrstviček. 





Nejsem spokojená s výdrží a pigmentací, jinak jsou docela fajn. O dalších této značky, ale neuvažuji. Možná kdybych použila podkladovou bázi, vydržely by delší dobu. Porozhlížím se teď po nějaké podkladové bázi. Máte nějaký tip?

celkové hodnocení:          (2/5) 



Zkoušely jste někdy stíny od značky S-he? Líbí se Vám tyto barvičky?

3 komentáře:

  1. Líbí se mi barvy, ale oční stíny vůbec nepoužívám, protože k tomu nemám vhodnou pleť a vždycky to pak vypadá strašně lacině :)
    A líbí se mi tvoje pihy! :)

    OdpovědětVymazat
  2. jo jo, jsem zrzka a docela mě práce s očními stíny ničí. Ještě mám navíc zkušenosti i s permanentním make upem obočí a někdy to barevně skloubit je už na hraně mezi vkusem a nevkusem :-) k zrzavé barvě vlasů mi ale jde dobře namodralý odstín :-)
    http://www.mujpermanent.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.