beautylifebyhana: Šampon proti lupům

čtvrtek 25. října 2012

Šampon proti lupům

Pěkné odpoledne,

tak nám venku nastal podzim. Sychravo a nevlídno, akorát na to zalézt si pod peřinu. :) Dnes tu mám něco pro ty, které trápí lupy, stejně jako donedávna mě. Jde o vlasový šampon, jak jinak než proti lupům, Reghaar od výrobce Walmark. 


Proč se nám tvoří lupy?

  • následek agresivních vlasových prostředků
  • špatné oplachování přípravků z vlasů
  • příliš časté mytí vlasů, čímž se vlasová pokožka vysušuje a odlupuje se její vrchní vrstva
  • střídání teplot (lupy se tvoří více v zimních měsících - střídání venkovní a pokojové teploty), vhodné používat pokrývku hlavy
  • signalizace nedostatku některého z vitamínu či minerálů (vitamin B, selen, zinek,...)
  • plísňové či kožní onemocnění 
  • poruchy imunity

NEJČASTĚJŠÍ MÝTY
  1. Lupy se přenášejí prostřednictvím kartáčů, hřebenů nebo polštářů.
  2. Pravidelné zastříhávání vlasů vede k odstranění lupů. (délka vlasů nemá vliv na lupy)
  3. Lupy se dají léčit pouze pomocí léků na předpis.
  4. Každodenní mytí vlasů pomáhá proti lupům. 
  5. Příčinou lupů může být stres. (příčinou je kvasinka, nicméně imunitní systém může být oslaben stresem a může závažnost problémů s lupy ovlivňovat).

A teď něco málo k výše zmíněnému šamponu. Pořídila jsem si ho minulý měsíc, když se mi objevily lupy. Šampon obsahuje přírodní látky (kopřivu a lopuch), po kterých (především po kopřivách) i voní. Účinnost proti lupům je zaručena přítomností octopiroxu (látka odstraňující lupy a působící proti jejich tvorbě). Šampon je vhodný pro všechny druhy vlasů a ke každodennímu použití.

Musím říct, že ze začátku jsem moc nadšená nebyla. Nic moc se výrazně nezměnilo, ale neodradilo mě to a pokračovala jsem v používání dál. A vyplatilo se! Po cca 10 dnech používání se problém s lupy zlepšil. Nyní už s lupy problém nemám. Nechám si ho v záloze, kdyby se opět lupy objevily, jak mají ve zvyku. :( Už mám účinnou zbraň proti těm potvůrkám. :-) Co se týče pěnivosti a mycích účinků, tak ty jsou dobré. Šampon nikterak nezatěžuje vlasy a je bez silikonů. 

Šampon jsem zakoupila TADY. Dá koupit i v lékárnách. Objem 175 ml je za cca 120 Kč. 


Celkové hodnocení: (5/5) 


2 komentáře:

  1. Skvělá recnze! :))

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. nastastie ja s tymto problem nemam ale jedna kamaratka ma tak som si zapisala nazov vyrovbku, lebo ma super cenu nech aspon skusi :)
    Inak nezabudni sa zapojit do mojej uplne prvej giveaway pri 3 vyroci blogu!
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.