beautylifebyhana: Pleťová voda Synergen

sobota 10. listopadu 2012

Pleťová voda Synergen


Hezký večer,

dnes mám pro Vás další recenzi na produkt pleťové kosmetiky. Tentokrát na pleťovou vodu pro smíšenou pleť fruity flirt, tentokrát od privátní značky, drogerie Rossmann, Synergen. 



Po prvním použití jsem si myslela, že ji vyhodím do koše. Nepříjemně mě po ní pálila pokožka a měla jsem ji lehce červenou. Nicméně jsem jí ještě dala šanci a podruhé už se mi to naštěstí nestalo. Nevím, čím to mohlo být. Pleťová voda slibuje zjemňování pórů. Nevšimla jsem si, že by póry nějak výrazně zjemnily. Jinak ale pleť pěkně čistí. Těm, které mají citlivou pleť by mohl vadit přítomný alkohol. Vůně je hodně silná, ovocná a je v ní cítit alkohol. 

Obsah balení je 200 ml. Cena je stejně jako u Balei velmi nízká 40 Kč. 

Pro méně náročné by se dala doporučit. Nicméně mě tato voda moc neoslovila. Rozhodně v boji s privátní značkou Balea u mně tato prohrála. 

celkové hodnocení:          (3/5) 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář.