beautylifebyhana: Spotřebováno srpen 2019

úterý 3. září 2019

Spotřebováno srpen 2019


Počet spotřebovaných produktů během srpna nikterak nevyčnívá z řady. Spotřebovala jsem šest pečujících produktů. Jaké byly a zda je doporučuji se dozvíte níže.

Garnier Fructis Grow Strong šampon a kondicionér 
Šampon dobře pěnil a příjemně voněl. Vlasy umyl dobře, ale nebyl to šampon, který bych si kupovala stále dokola. Málokterý šampon mě natolik zaujme, že bych si jej šla koupit znovu. Dobu mezi dvěma umytími neprodloužil. Kondicionér byl také průměrný, vlasy se po něm dobře rozčesávaly. 

Astrid micelární voda (recenze)
Tuto micelární vodu mám už podruhé. Jsem s ní velmi spokojená. Pleť dobře čistí a nevysušuje ji. Ráda si ji koupím znovu. 

Nivea pearl & beauty sprchový gel
Krémový sprchový gel, který vytvoří hezky hustou pěnu. Pokožku nevysušuje a příjemně pudrově voní. Pokožka je po sprchování příjemně hebká. 

Dermacol pěna do koupele 
Parfemaci hrozny s limetkou mám z řady Aroma ritual asi nejraději. Pěna byla bohatá a dlouho ve vaně vydržela. Doporučuji vyzkoušet. 

Balea emulze na ruce 
Tento krém na ruce mě moc nezaujal. Spotřebovávala jsem ho strašně dlouho. Pokožku rukou moc nehydratoval a nelíbila se mi ani parfemace. Konzistence byla řidší. Praktická byla pumpička.


Co se podařilo v srpnu spotřebovat Vám?   

1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář.