beautylifebyhana: Micelární voda s pivoňkovou vodou od Astrid

středa 25. dubna 2018

Micelární voda s pivoňkovou vodou od Astrid

Kosmetiku Astrid jsem dlouhou dobu obcházela a nebyla pro mě ničím zajímavá. To se ale změnilo, když na trh přišla s novými produkty v péči o pleť. Jako první jsem se rozhodla otestovat zjemňující čisticí micelární vodu s pivoňkovou organickou vodou. Micelárka mě zaujala svým jednoduchým čistým obalem a obohacením o pivoňkovou vodu. Jak mi tato micelární voda vyhovovala? 


Astrid je česká kosmetická značka, která se zaměřuje na produkty v péči o pleť a tělo a nabízí také sluneční kosmetiku. Cenová relace výrobků je velmi přijatelná. 

Micelární vody jsou jedním z kosmetických produktů, které ráda zkouším a už jsem jich vyzkoušela nespočet. Mám smíšenou pleť, ale přesto jsem si vybrala verzi pro suchou a citlivou pleť. Během zimy se mi kolem nosu na tvářích tvoří suché šupinky. Na rozdíl od jiných micelárních vod je tato obohacena o organickou pivoňkovou vodu, obsahuje minerály a D-panthenol. Micelární voda je parfemovaná a voní lehce po květinách. Mně osobně parfemace nevadí, naopak díky ní mě používání ještě více baví. Pleť odličovala velmi dobře, poradila si i s dočištěním očního make-upu a odstranila i běžné nečistoty. Oči ani oční okolí nikterak nedráždí. Micelární voda nepění, ani nelepí



Micelární voda od Astrid mě velmi mile překvapila a řadím ji mezi jedny z nejlepších, které jsem kdy vyzkoušela. Poměr cena a výkon je bezkonkurenční. Navíc se jedná o český produkt a já ráda podporuji české firmy. 


Micelární vodu hodnotím velmi kladně. Výborně čistí a pleť nedráždí a nevysušuje ji. 

Celkové hodnocení:  (5/5)


Zkoušely jste produkty značky Astrid? 

7 komentářů:

  1. vyzerá zaujímavo :) určite by som ju rada skúsila, lebo kozmetiku Astrid veľmi nepoužívam
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kosmetiku Astrid také nepoužívám, ale tuto micelární vodu určitě nemám naposledy.

      Vymazat
  2. Mám pleťovou vodu a jsem s ní také nadmíru spokojená :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta vypadá dost dobře. Já mám od Astridu jen pleťový krém a v zásobách odličovací olej. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Musím uznat, že mě micelární voda zaujala :-) určitě jí někdy prubnu.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.