beautylifebyhana: Proteinové sušenky s arašídovým máslem

úterý 20. srpna 2019

Proteinové sušenky s arašídovým máslem


Samotné arašídové máslo moc nemusím a jelikož mi tu jedno doma už delší dobu leželo, rozhodla jsem se z něj upéct sušenky. Arašídové sušenky jsem nikdy nezkoušela a tak jsem začala pátrat na internetu, jak sušenky připravit. Receptů nejdete nespočet. Já jsem si vzala z několika inspiraci a rozhodla se vyzkoušet vlastní variantu. 

Na cca 60 sušenek budete potřebovat
130 g polohrubé mouky
120 g arašídového másla 
120 g másla
100 g celozrnné hladké mouky
60 g medu 
30 g vanilkového proteinu 
1 středně velký zralý banán 
1 vejce 
1 lžička jedlé sody
špetka soli 

Postup 
Do misky odvážíme máslo, arašídové máslo a med a vše dáme cca na půl minuty rozehřát do mikrovlnné trouby. Pořádně promícháme a přidáme vejce, vidličkou rozmačkaný banán a vanilkový protein. V druhé misce si smícháme mouky s jedlou sodou a špetkou soli. Všechno pořádně zamícháme, vznikne nám ode stěn se odlepující těsto, které trochu lepí. Těsto dáme cca na půl hodiny do lednice.

Plech vyložíme pečícím papírem a troubu zapneme na 180 °C. Z těsta tvoříme malé kuličky, které pokládáme na plech a vidličkou zploštíme kuličky v placičky. Pokud se Vám vidlička na těsto lepí, poprašte ji cukrem. Sušenky pečeme cca 10 minut.   




1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář.