beautylifebyhana: Spotřebováno prosinec 2018

úterý 1. ledna 2019

Spotřebováno prosinec 2018

První článek letošního roku, je zároveň posledním článkem vztahujícím se k roku předchozímu. Tak jako každý měsíc se i v letošním roce budeme pravidelně potkávat na začátku měsíce v článku Spotřebováno. V roce 2018 jsem spotřebovala celkem 92 plných balení kosmetiky a k tomu několik vzorků. Se kterými produkty jsem se rozloučila v prosinci a zda stály za to, se dozvíte v dnešním příspěvku. 


Yves Rocher koncentrovaný sprchový gel vanilka (recenze)
Oceňuji nápad na menší, kompaktnější balení, které vydrží stejnou dobu jako velké, nicméně s gelem jsem spokojená moc nebyla. Gel je hutnější konzistence a hůře se smývá. Pěna je hutná a krémová. Parfemace byla naprosto identická s vůní vanilky. Ideální na předvánoční a vánoční období. Znovu bych sáhla ale spíše po klasické (nekoncentrované) verzi. 

Dermacol expresní odlakovač na nehty 
Tento odlakovač si kupuji stále dokola. Nevidíte ho u mě poprvé, ani naposledy. Odlakovává dobře a navíc tolik nesmrdí. 

Adidas natural vitality deodorant 
Deodorant používám v kombinaci s tuhým deodorantem, nebo na přestříknutí během dne. Parfemace je velmi příjemná, ovocně-květinová, svěží. 

Batiste suchý šampon pink pineapple (recenze)
Na Batiste suché šampony nedám dopustit. Vždy mám nějaký doma v zásobě. Tento měl hodně sladkou parfemaci a byl trochu slabší, než ostatní Batiste šampony. Nejúčinnější se mi zdá verze Original. 

Oriflame My Little Garden 
Moje oblíbená toaletka. Voní svěže květinově a hlavně vydrží téměř celý den. Ráda si ji koupím znovu. 

Hempz hydratační balzám na rty (recenze)
Příjemný balzám na rty, který krásně voněl po citrusech. Rty hydratoval velmi dobře. Bohužel jsem ho ale moc často nepoužívala, jelikož obsahoval parabeny a silikony, i když se tváří jako přírodní. 

Astor Skin Match Protect korektor (recenze)
Korektor jsem měla v odstínu 001 Ivory, což je nejsvětlejší odstín a přesto mi nevyhovoval, byl dost do oranžova. Na kruhy pod očima mi nevyhovoval a na krytí pupínků byl o poznání lepší. Bohužel krytí bylo spíše lehčí střední, stejně tak výdrž spíše podprůměrná. Znovu bych už po něm nesáhla. 

Catrice EyeBrow Stylist tužka na obočí 
V poměru cena výkon naprosto dokonalá tužka na oči. Je tak akorát tvrdá, dobře se s ní vykresluje obočí. Nemám potřebu si kupovat dražší tužky na obočí. Kupuji si buď tuto nebo tužku na obočí od Essence.

Annayake Tomo parfém 
Parfém v roll on miniaturce byl ideální do kabelky. Parfém byl lehce orientální, ale přesto svěží. Vydržel vonět poměrně dlouhou dobu. Nicméně neučaroval mi natolik, abych si pořídila plné balení. 

A to by bylo z posledního spotřebována roku 2018 vše. 

Co se podařilo spotřebovat Vám?

7 komentářů:

  1. Ty deodoranty od Adidasu používám velmi ráda, mají příjemné vůně.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si je po dlouhé době opět koupila, používala jsem je hodně dříve.

      Vymazat
  2. Adidas používám občas taky, modrý, někdy si kupuju i toaletku. Batiste mám nejraději asi ten hnědý, ale v poslední době mi přijde, že už moc nefunguje. A tužku na obočí od Catrice jsem nezkoušela, ale také kupuji většinou Essence. Moje spotřeba za prosinec je snad nejmenší za celý rok, ale ještě jsem článek nesepsala.
    Kriss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje je standardní jako v ostatních měsících. Batiste mám ráda pořád.

      Vymazat
  3. Vůni od Oriflame mám taky v lásce a šetřím si ji :D Já teď toho moc nespotřebovala jen dva produkty, tak nemá cenu psát článek. :)
    Soutěžíme o balíček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždycky čekám, až bude za dobrou cenu a nakoupím si ji do zásoby. ;-)

      Vymazat
  4. S tím odlakovačem jsem taky spokojená. Jinak tento druh suchého šamponu od Batiste jsem nezkoušela. Já teď testuji ten jejich klasický pro brunety.

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.