beautylifebyhana: Malinový ocet pro lesklé vlasy

sobota 5. ledna 2019

Malinový ocet pro lesklé vlasy

Přiznám se, že péči o vlasy nikterak nepřeháním a používám pravidelně pouze šampon na vlasy a kondicionér. Občas, zejména v zimním období k péči přidávám ještě masku, ale například užívání doplňků stravy je pro mě něco nepředstavitelného a dokážu je pravidelně užívat tak týden... :D Dlouhou dobu jsem četla pochvalné recenze na malinový ocet od Yves Rocher, a tak jsem se jej rozhodla vyzkoušet. 


Zejména v chladnějším období se snažím svým vlasům občas dopřát pořádnou péči, jelikož jsou vlivem větru, mrazu a nošením čepic více namáhané a dehydratované. Dnes Vám představím malinový ocet, který mi pomáhá dodat vlasům přirozený lesk a tím i zdravější vzhled. 

Vlastním menší balení, které obsahuje 150 ml octu. Obal je plastový se šroubovacím víčkem, což je ve sprše trochu nepraktické a lepší by bylo vyklápěcí víčko nebo třeba rozprašovač. Po odšroubování na Vás vykoukne kapátko s malou dírkou, kterou produkt nanášíte na pokožku hlavy. Ocet se na vlasy aplikuje až úplně na závěr, po umytí vlasů, nechá se chvíli působit a poté se důkladně opláchne. Produkt je vodový a přestože je otvor v kapátku malý, vypotřebuje se produktu zbytečně moc. Co však na malinovém octu zbožňuji, je jeho vůně. Voní krásně sladce po malinách. Z vlasů je parfemace cítit jen chvíli. 


Výsledek není znatelný ihned po prvním použití, ale cca po čtvrtém, pátém použití jsou vlasy viditelně lesklejší a vypadají zdravěji. Vlasy jsou na pohmat hladší a hebčí, nejsou zatížené, ani se rychleji nemastí. Malinový ocet Vám rozhodně neopraví roztřepené konečky nebo polámané vlasy, má za úkol uzavírat vlasovou strukturu, a tím jim dodávat přirozený lesk, což plní na jedničku.



Malinový ocet zakoupíte buď v menším 150 ml balení nebo v cenově výhodnějším velkém 400 ml balení. Pokud chcete svým vlasům dodat lesk, určitě neváhejte a vyzkoušejte jej. Za mě je to super "oživovač" vlasů. 


Celkové hodnocení: (4/5)


Zkoušely jste malinový ocet? 

8 komentářů:

  1. Ocet si chci už dlouho pořídit, tak snad se mi to už konečně podaří :)
    Soutěžíme o balíček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přihoď si jej do košíku při další návštěvě obchůdku.

      Vymazat
  2. Hodně už jsem o něm slyšela, možná si ho časem taky pořídím :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem ho měla a byla spokojená. Kdyby byl ve spreji, bylo by to určitě lepší. Já jsem z vlasů malinovou vůni cítila i na druhý den. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. O malinové octu jsem slyšela hodně ohlasů :-) ale nikdy jsem ho sama osobně nezkoušela. Každopádně mě láká :-) a to i ten obyčejný jablečný.

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.