beautylifebyhana: Garnier Pure Active s aktivním uhlím

sobota 26. ledna 2019

Garnier Pure Active s aktivním uhlím

Už je to nějaký ten pátek, co jsem spotřebovala klasickou verzi gelu Pure Active 3v1 od Garnieru a spokojená jsem s ním nebyla moc nebyla. V poslední době je in dávat do všech produktů aktivní uhlí, takže ani Garnier nebyl pozadu a přišel s inovativní verzí tohoto čistícího gelu Pure Active s aktivním uhlím



Inovovaná verze si ke mně našla cestu prostřednictvím DM skauta. Přestože jsem s předchozí variantou nebyla moc spokojená, rozhodla jsem se dát šanci inovované verzi s aktivním uhlím. Garnier Pure Active je určen proti černým tečkám a dá se použít jako čistící maska, peeling nebo jako čistící gel. Obsahuje kyselinu salicylovou a aktivní uhlí. Primárně je určen pro problematickou a mastnou pleť. Já gel používám pouze jako čistící gel/peeling. Gel má obdobnou konzistenci jako starší verze, jde spíše o hutnější, jílovitý krém s drobnými peelingovými částečkami. Gel nepoužívám pravidelně každý den, ale cca 1-2 krát týdně, když mám pocit, že pleť potřebuje hlubší vyčištění. Střídám ho s dalšími čistícími gely. Gel má tmavě šedou (antracitvovou) barvu. Nanáším jej ve sprše na vlhký obličej, docela snadno se aplikuje (gel je poměrně hodně mazlavý), ale hůře se smývá. Chce to jej opravdu důkladně z obličeje opláchnout a to stejné platí o rukách. Parfemace je mentolová, eukalyptová. Po použití je pleť dobře vyčištěná, ale lehce vysušená. Při používání cca jednou až dvakrát týdně nepociťuji po použití žádné nepříjemné pnutí, ale při každodenním používání by mé smíšené pleti nesvědčil. 



Čistící gel bych doporučila těm, které trápí opravdu mastná pokožka, protože ostatním by mohl pleť při pravidelném používání vysušovat. Myslím, že nepatřím do cílové skupiny tohoto produktu. Při pravidelnějším používání by má pleť byla vysušená a měla by sklon k šupinkám. 

Celkové hodnocení: (3/5)


Zkoušeli jste nějaký výrobek s aktivním uhlím? 

6 komentářů:

  1. osobní zkušenost nemám, ale brácha ho měl a přišel mu fajn :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám masky s černým uhlím ráda, ale s tímto nemám žádnou zkušenost.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k obsahu kyseliny salicylové bych ho jako masku na můj typ pleti nepoužívala.

      Vymazat
  3. Tenhle gel jsem samozřejmě v době největšího boomu zaregistrovala a proto mě i minul. Jo, reklama s Benem se povedla, o tom žádná. Ale tím, že ho všude bylo dost, tak mě nelákal a nezkusila jsem ho do teď. A myslím si, že ho ani nezkusím.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že o nic ani nepřicházíš, určitě jsou na trhu daleko lepší produkty.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.