beautylifebyhana: Nový kartáč od Tangle Teezer Wet Detangling

neděle 13. ledna 2019

Nový kartáč od Tangle Teezer Wet Detangling

Dnes bych Vám ráda představila jeden z mých vánočních dárků, a to nový kartáč od Tangle Teezer na mokré vlasy Wet Detangling. Kartáče od Tangle Tezzeru mám velmi ráda a víceméně používám jenom je, předtím jsem měla verzi Aqua Splash (ta už však za léta používání nemá štětiny úplně v pořádku...) a mám i cestovní variantu. Kartáče mi moc vyhovují a tento nový mě velmi zaujal. 



Kartáč můžete používat na rozčesávání jak suchých, tak mokrých vlasů. Je možné ho používat i na rovnoměrné nanášení kondicionéru nebo masky přímo ve sprše. Kartáč má 325 unikátních štětin. Pravidelně se střídá řada delších a řada kratších zubů. Štětiny jsou umělohmotné, ale měkoučké a česání s ním je velmi příjemné. Kartáč při česání vlasy necuchá, ani netahá. Jelikož je kartáč vyroben z plastu, je velmi lehoučký, ale není možné ho používat např. při fénování. Výhodou je také, že se dá snadno čistit pod proudem vody.  




Kartáč můžete zakoupit ve čtyřech barevných provedeních, kromě této světle růžové, je v prodeji černý, modrobílý a růžovobílý. Já jsem z této verze kartáče nadšená a musím říct, že verze s rukojetí je příjemnější na užívání, než předchozí verze Aqua Splash. 

Jaký kartáč používáte nejraději vy? 

6 komentářů:

Děkuji za každý Váš komentář.