beautylifebyhana: Novinky v drogeriích VII

neděle 16. září 2018

Novinky v drogeriích VII

Už dlouho tu nebyl Vámi velmi oblíbený formát článku, a to novinky v drogeriích. S přicházejícím podzimem se do drogerií dostalo zase spoustu novinek. Dnešní novinkový článek bude zejména o pečující kosmetice, která se objevila v posledních dnech/týdnech v síti drogerií DM.  


Privátní značka Balea si pro nás připravila kolekci nových sprchových gelů v neobvyklých parfemacích: sůl z mrtvého moře, rýžové mléko, opuncie a vodní meloun a zlaté mléko a ostružina. 


Nivea a její nová zlatá řada pro hedvábně jemnou pokožku i po holení. 


Pro milovníky přírodních produktů je v DM nově připraven marocký jíl od Purity Vision


Určitě už každý zaznamenal novou veganskou značku Nature Box. Ta si pro nás připravila nejen sprchové gely, ale také tělový peeling, tělová mléka, krémy a oleje. V nabídce jsou i přípravky z vlasové kosmetiky. 



V poslední době jsou velmi oblíbené různé přípravky ve spreji. Dove si pro nás připravil tělová mléka ve spreji ve dvou parfemacích. 


Velmi mě zaujaly nové micelární vody od Nivey. V nabídce je nově dvoufázová micelární voda s růžovou vodou a detoxikační micelární voda. 


Garnier nově nabízí vedle pleťových textilních masek, také textilní masky na oční okolí. 


Zcela novou značkou je také LVLY, jejíž produkty mě také velmi zaujaly. Určitě chci vyzkoušet čistící pěnu a oční krém. 


Ve vybraných drogeriích DM naleznete nově dekorativní značku BeYu. Tato značka patří k těm dražším. 


Purity Vision v DM nově nabízí i jejich tělové máslo s arganovým olejem. 


V textilních maskách na obličej nezůstává pozadu ani privátní značka DM Alverde


Značka Signal nově nabízí zubní pasty Long Active ve třech variantách. Bělící kokosovou, pro citlivé zuby s hřebíčkem a jalovcem a Herbal pro zdravé dásně. 


Jaké novinky zaujaly v poslední době Vás? 

7 komentářů:

  1. Jelikož jsem obrovským milovníkem pečující kosmetiky, zaujaly mě skoro všechny novinky. Zaujal mě i ten nový stojan s dekorativní kosmetikou, půjdu ho aspoň omrknout. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. LVLY mě velmi zaujalo :) Až budu v Česku musím se po této značce podívat :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. ty sprcháče na první fotce jsem si snad všechny objednala z dm :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám sprcháčů pořádnou zásobu, takže jsem odolala...

      Vymazat
  4. O té nové značce Nature Box jsem něco málo zaslechla :-) láká mě jí vyzkoušet, akorát jsem netušila, že se dá zakoupit i v DMku :-) také paráda, děkuji.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají ji i v Teta drogerii, manžel si koupil meruňkový sprcháč a je z té vůně naprosto unešený.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.