beautylifebyhana: Spotřebováno srpen 2018

neděle 2. září 2018

Spotřebováno srpen 2018

Srpen je za námi a léto pomalu vystřídá podzim. Srpen byl u nás ve znamení svatby, takže na spotřebovávání kosmetiky nebyl moc čas, což se odrazilo i na počtu spotřebovaných produktů. Celkem je to pouhých pět produktů a z toho ještě dva vzorky. Snad následující měsíce do konce roku budou ve spotřebě úspěšnější. 


Avon čistící tonikum s růžovou vodou 
Tohle tonikum jsem si moc oblíbila a už je to několikáté balení a plánuji si koupit další. Krásně voní po růžích, pleť jemně vyčistí bez podráždění. Pleť nevysušuje. Za mě super.

Nivea Sun neviditelný sprej OF 30
Tento opalovací sprej používal hlavně manžel, já jsem ho sem tam použila také, ale mám raději krémovější opalovací přípravky. Super je, že nezanechává žádný mastný film na pokožce, ale je z něj trochu cítit alkohol. Pro suchou pokožku to nebude to pravé, ale pokud doma máte také muže, který se brání jakémukoliv opalovacímu přípravku, tenhle by možná mohl uspět. 

Yves Rocher micelární voda sensitive (recenze)
Tentokrát vzoreček mé oblíbené micelární vody od YR. Micelární voda krásně pleť vyčistí a je k pleti opravdu jemná. Můžu doporučit i majitelkám citlivé pleti. 

Purity Vision bambucké máslo 
Skvělá záležitost na opravdu suchá místa. Na pokožce je zpočátku hodně mastné, ale po chvíli se do pokožky vpije a zanechá ji krásně vláčnou. Používala jsem ho hlavně na ruce nebo na jiná velmi suchá místa.

Šangitový šampon proti vypadávání vlasů (recenze
Šampon je tekutější konzistence a nemá moc příjemnou parfemaci. Dobře pění, vlasy zanechává hladké a lesklejší. Na míru vypadávání vlasů dle mě neměl žádný vliv. Znovu bych ho už mít nemusela. 

Co se podařilo v srpnu spotřebovat Vám? 

2 komentáře:

  1. To bambucké máslo je fakt super. Já ho používám i na pleť a mám ji hebkou, jako miminko. Strašně dlouho jsem ho chtěla vyzkoušet, ale až teprve nedávno jsem si ho koupila a jsem velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Bambucké máslo mám moc ráda :) používám ale od značky Topvet.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.