beautylifebyhana: Spotřebováno únor 2018

neděle 4. března 2018

Spotřebováno únor 2018

Krásnou neděli, 

v dnešním článku zrekapituluji spotřebované produkty za měsíc únor. Za tento měsíc jich není úplně mnoho, tak snad zase příští měsíc to bude lepší. Musím se pochlubit, že uplynulé dva měsíce se mi podařilo dodržet kosmetickou stopku a kromě několika spoluprací mi doma žádná nová kosmetika nepřibyla. 


Bione dvoufázový odličovač (recenze
Skvělý odličovač, který určitě u mě nevidíte naposledy. Neměla jsem mu co vytknout, navíc tohle velké balení pořídíte za opravdu nízkou cenu. 

Dermacol sprchový gel s vůní irské kávy (recenze)
Parfemace irské kávy je naprosto božská a nejraději bych sprchový gel snědla. Tuto parfemaci mám už poněkolikáté, ale už si znovu sprchové gely od Dermacolu kupovat asi nebudu, protože mi nevyhovuje jejich balení. Do víčka ve sprše zatéká voda a ke konci se gel špatně vymačkává, protože obal je měkký. Jinak gel jako takový je průměrný, nic extra hydratačního nečekejte. 

Yves Rocher zklidňující micelární voda (recenze)
Další produkt, který byl naprosto super, je tato micelární voda. Voda výborně očistila pleť od veškerých nečistot. Za sebe můžu doporučit a opět ji určitě nemám naposledy.

Yves Rocher expresní regenerační maska 
U Yves Rocher ještě zůstaneme. Dopotřebovala jsem i expresní regenerační masku, která byla moc fajn. Hezky voněla a vlasům dodala potřebnou hydrataci. Po použití byly vlasy jemné, hladké a lesklejší. Podle výrobce se má nechat působit 5 minut, což je doba tak akorát pro mě, delší dobu ve sprše nevydržím čekat.

Dermacol fixační transparentní pudr (recenze)
Koukám, že dnes to bude o skoro samých oblíbencích. Fixační pudr jsem si zamilovala, pleť hezky zmatní a zanechá sametově hebký obličej. Na pleti není nikterak viditelný. Zmatnění mi vydrží cca půl dne. Potom je potřeba obličej přepudrovat. Jedinou nevýhodou je, že čím je ho v balení méně, tím hůře se z balení dostává. 

Lirene hydratační krém (recenze
Moc fajn krém, který bych si klidně koupila znovu. Pro mou smíšenou pleť byl tak akorát výživný a navíc krásně voněl. Více v recenzi, kterou jsem nedávno psala. 

Kenzo Flower by Kenzo (vzorek)
Jak už název napovídá, tato vůně je květinová. Docela příjemná, ale nezaujala mě natolik, abych ji musela mít v plné velikosti. 

S jakými produkty jste se v únoru rozloučili vy? 

8 komentářů:

  1. Ta micelární voda od YR byla skvělá, taky jsem ji měla. Jinak moje spotřeba za minulý měsíc nebyla nějak extra velká. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Lirene krém jsem měla a byl skvělý vyhovoval mi nejvíc pod makeup :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Dermacol sprchový gel je úžasný:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  4. Dermacol sprcháč jsem měla, ale tato parfemace mě příliš nezaujala, nejradši mám asi grep a hrozny s limetkou, to balení je opravdu nepraktické. YR micelárku jsem měla ve vzorku a moc mě nezaujala. Lirene používám teď v zimě a je docela fajn. Dermacol pudr sice mám, ale moc často ho nepoužívám.

    Kriss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému sedne něco jiného, já parfemaci irské kávy miluju a pudr od Dermacolu je také mým oblíbencem. ;)

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.