beautylifebyhana: Spotřebováno září 2017

sobota 7. října 2017

Spotřebováno září 2017

Krásný den, milé čtenářky,

dnes Vám přináším trochu opožděně článek se spotřebovanými produkty za měsíc září. Už jen tři měsíce a bude konec roku, neuvěřitelně to letí. I tento měsíc toho tady mám hodně, takže se na to rovnou vrhneme. 


Palmolive sprchový gel Feel Glamorous 
Sprchový gel příjemně sladko-ovocně voněl. Byl tak akorát hustý, dobře pěnil. Pokožku nevysušoval, ale ani ji nedopřál hydrataci. Za mě fajn sprchový gel.

GlissKur šampon Million Gloss (recenze
Tak tento šampon jsem spotřebovávala téměř 3 roky. Poté, co jsem ho používala pravidelně a nevyhovoval mi, jsem si ho odvezla k rodičům, kde si tak často vlasy nemyji, proto bylo tak velké balení nekonečné. Šampon mi nevyhovoval, vlasy se mi po něm rychle mastily, vadila mi i jeho parfemace. Za sebe nedoporučuji. 

Bellessence Hydro Splash (vzoreček)
Vzoreček séra který byl v Douglas kalendáři. Upřímně nemám o něm téměř co napsat. Použila jsem ho cca 5krát. S pletí mi tak žádné zázraky neudělal, na druhou stranu ji ani nijak nepodráždil. Na pleti zanechával lepivý pocit. 

Annayake oční krém (vzoreček)
Další vzoreček z adventního kalendáře. Tento vzorek mi vydržel o poznání déle a musím říct, že kdyby tento krém nestál tolik, kolik stojí, tak neváhám a pořídím si plné balení. Krém mi vyhovoval a navíc jsem pozorovala mírné vypnutí očního okolí a eliminaci drobných vrásek. 

Balea lak na vlasy volume effect 
Lak na vlasy používám zejména k zafixování jemných vlásků, když si vyčešu culík. Nepotřebuji tedy žádnou extra fixaci. S tímto lakem jsem byla spokojená, vlasy neslepoval. A za nějakých cca 30 Kč, plní práci na jedničku. 

Dove výživný krém 
Univerzální hutný krém, který je dobrý na suchá místa. Dobře promastí pokožku a hydratuje. Doma jsem ho měla už také pěknou řádku let. Já hold na ty hutné krémy moc nejsem. 

Alverde čistící pěna pro citlivou pokožku (recenze)
Čištění pleti s touto pěnou mě hodně bavilo. Pěna byla krásně nadýchaná a jemná k pleti. Bylo to zase něco jiného než klasické čištění gelem. Kdyby navíc pleť i hydratovala, tak by byla naprosto dokonalá. Ale i tak stojí tato pěna rozhodně za vyzkoušení a mám v plánu si ji zase někdy pořídit. 

Nivea intimní gel Fresh 
Klasika, kterou u mě vídáte často. Intimní gely od Nivey mě vyhovují.

Dermacol Expresní odlakovač 
Také ho u mě nevidíte poprvé a ani naposled. Oblíbila jsem si ho. Lak rychle odlakuje a navíc mi nepřijde tak nesnesitelně smradlavý. 

Yves Rocher sprchový peeling mango a koriandr
Pozor tohle je něco naprosto dokonalého! To musíte mít. Ta vůně je naprosto skvělá. Zamilovala jsem si ji. Teď mám pro změnu ve sprše sprcháč v této parfemaci. :)

Vytřídila jsem ještě nějaké laky, co mám u našich:
Avon v odstínu Sunshine 
Rimmel odstín 703 White Hot Love 

A to už je ze zářijových spotřebovanců vše. 

Máte s něčím zkušenosti? 

7 komentářů:

  1. Spotrebovat kusky z adventneho kalendara trvalo teda riadne dlho :-) Skusala si aj Alverde penu s limetkou? Vedela by si ich porovnat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že pár věcí tu ještě mám. Dříve se na ně nedostala řada. Limetkovou pěnu jsem nezkoušela, ale četla jsem, že tato je lepší, že tolik nevysušuje.

      Vymazat
  2. Intimní gel od Nivei chci dlouho vyzkoušet. :) Pěkná spotřeba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho vyzkoušej, já jsem s ním moc spokojená. Seženeš ho často i v super akci. ;)

      Vymazat
  3. Zkušenost mám jen s peelingem od YR, měla jsem i sprcháč, ale ta parfemace mango a koriandr mě úplně nenadchla.
    Kriss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu parfemaci mám moc ráda. Jakou máš nejraději ty?

      Vymazat
  4. Také mám zkušenost jen z peelingem. Ostatní produkty vypadají taky fajn. :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář.