beautylifebyhana: Zoya laky na nehty

úterý 10. října 2017

Zoya laky na nehty

Krásný den, 

dnes tu pro Vás mám lakovací recenzi, týkající se laků značky Zoya. Pokud Vás baví lakování, tak určitě tuto proslulou americkou značku znáte. Vždy jsem obdivovala krásné fotky na Instagramu a dlouho chtěla nějaký vyzkoušet. Když se mi naskytla příležitost díky e-shopu Rajnehtu.cz laky vyzkoušet, neváhala jsem ani minutu (vlastně jo, váhala jsem hodně dlouho, jaké odstíny ze široké nabídky vybrat...). ;-) 


Vybrala jsem si dva krásné odstíny, jeden nude odstín RUE a druhý výraznější se zlatým shimmerem odstín JOY. Barvičky jsou to krásné a nosí se samy. S laky Zoya jsem doposud neměla žádnou zkušenost. Laky mě velmi mile překvapily. Oba odstíny mají velmi dobré krytí, kryjí dobře už v jedné vrstvě, ale já stejně dávám dvě. Laky i rychle schnou, což u laků vyžaduji. Nemám ráda dlouhé čekání, než laky pořádně zaschnou. Výdrž laků bez topcoatu je cca 4 dny, s top coatem mi vydrží týden, pak stejně odlakovávám, protože začínají být vidět odrosty. 


Líbí se mi i balení, laky mají krásné lahvičky s jednoduchým nápisem Zoya. Jediná drobná nevýhoda je, že mají poměrně úzký štěteček, takže pokud máte větší nehty, tak budete muset udělat více tahů, než nanesete lak na celý nehet. Jinak lakům nemám co vytknout. 
  

První odstín JOY je tmavší růžová s kapkou fialové s jemnými zlatavými odlesky. Barvička je to nádherná, krásně se na nehtech leskne. Na sluníčku hází samé odlesky. :-) 





Odstín RUE je krásná studená nude barvička s lehounkým nádechem dorůžova. Barvička se hodí na každodenní nošení. Je to barva která bude vyhovovat ženám, které chtějí mít upravené nehty, ale nevyhledávají výrazné odstíny. 




S oběma laky jsem moc spokojená a děkuji e-shopu Rajnehtu.cz za možnost tyto laky vyzkoušet. Na e-shopu najdete nejen laky, ale také spoustu věcí na modeláž nehtů, péči o nehty a také kosmetiku (např. rtěnky Zoya). 

Do komentářů mi napište, jaký odstín Zoya byste si z nabídky Rajnehtu.cz vybraly vy?

6 komentářů:

  1. Oba jsou to nádherné odstíny, ale nějaký nude by se mi hodil. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odstín Joy mě zaujal nejvíce, je moc krásný. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Od téhle značky jsem laky ještě neměla. Odstíny jsou ale moc hezké a vypadají hodně zajímavě :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají nepřebernou škálu odstínů a finishů. Určitě nějaký vyzkoušej.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář.